<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Video | My shoe stash

25 juli 2016

Video | My shoe stash

Met dit weer is het bijna onmogelijk om een filmpje op te nemen. Zodra ik make-up op doe zweet ik het er weer af dus dat heeft gewoon weinig nut maar tóch wilde ik een video voor jullie online zetten en kwam toen met het idee om een schoenen stash video op te nemen. Ik hoefde mij hiervoor lekker niet op te maken dus geniet lekker van 5 minuten naar mijn voeten kijken!

Kan je mijn nieuwste video niet bekijken? Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!

Wat vinden jullie van mijn schoenen stash?

liefs, Brittany

Labels:

1 reacties:

Op 25 juli, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat heb je er een geweldig filmpje van gemaakt met dat springen en wegshuffelen (of hoe je dat ook maar typt). Super leuk Britt, mooie schoenen heb je! Vooral die van Tango vind ik erg mooi!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage