<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC lipstick | Whirl

12 augustus 2016

MAC lipstick | Whirl

Naast Velvet Teddy heb ik nog 3 andere MAC lipsticks voor mijn verjaardag gekregen. Deze keer niet van mijn schoonouders maar van mijn eigen ouders. De eerste lipstick waarmee ik ga beginnen hebben jullie al in de titel kunnen lezen. Dat klopt, MAC Whirl.
Whirl was ook weer zo een lipstick die mij aanspraak. Nou ja, om heel eerlijk te zijn spreken er ontzettend veel MAC lipsticks mij aan maar dit is één van de lipsticks die niet meer op mijn wishlist staat maar in mijn stash ligt. 
MAC zelf omschrijft de kleur als dirty rose. Dat vind ik zelf wel echt toepasselijk. In eerste instantie zie je vooral de bruine kleur maar hoe langer en beter je kijkt zie je de roze tint ook tevoorschijn komen. Op camera lijkt hij op één of andere manier rood maar straks bij de swatches zie je precies wat ik bedoel. 

Hier zien jullie al dat hij nogal bruin is van kleur maar jullie kunnen de roze ondertoon ook goed zien. Lets see hoe deze eruit ziet op mijn lippen!

Tada! Hier is die dan, de prachtige MAC Whirl. Ik ben om! Deze beauty heeft nu een mooi plekje gekregen tussen mijn lipsticks en ik zal hem er zeker vaak bij pakken. Ik vond het eerst best spannend zo een bruine lipstick maar hoe vaker ik bruine lipsticks op doe, hoe leuker ik het vind!
MAC Whirl is dus ook weer goed gekeurd voor de test. Deze matte lipstick blijft een aantal uurtjes mooi zitten en kleine drankjes en kleine tussendoortjes aan. Wil jij ook de prachtige MAC Whirl lipstick? Neem dan snel een kijkje bij de Douglas of op de online website. Ze zijn voor €19,50 te koop! 

Wat vinden jullie van bruine lipsticks?

liefs, Brittany

Labels:

7 reacties:

Op 12 augustus, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Ik vind dit een prachtige kleur die voor het najaar op mijn wishlist staat :-)!

 
Op 12 augustus, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wauw, wat heb je er weer een pareltje van een lipstick bij Britt. Deze kleur past helemaal bij jou en staat je ontzettend goed <3

 
Op 12 augustus, 2016 , Anonymous Sandra zei...

Wat een gave en bijzondere kleur zeg, staat je goed!

 
Op 12 augustus, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat mooi! Ik ben nog op zoek naar een wat donker rood/bruine kleur voor het najaar maar ik vind deze erg mooi! Bedankt voor de fijne review.

 
Op 12 augustus, 2016 , Anonymous Rosanne zei...

Whirl is inderdaad een hele mooie kleur! Hij staat je trouwens prachtig!

 
Op 12 augustus, 2016 , Anonymous Teddy zei...

Wat een mooie kleur!

 
Op 12 augustus, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Ik heb Whirl ook! Een van m'n favorieten, echt een mooie kleur :D

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage