<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Essie | Spool me over

29 juli 2016

Essie | Spool me over

Dankzij een aantal Disney vriendinnen heb ik een nieuw Essie lakje aan mijn stash toe mogen voegen! Dit is een zeer bijzonder Essie lakje want hij komt uit een speciale lijn namelijk de Gel Couture lijn die 42 kleurtjes bevat. Vandaag review ik één van deze kleurtjes voor jullie, namelijk Spool me over. 

Waar ik het vandaag met jullie als eerst over wilt hebben is het potje. Dit is niet zomaar een wel bekende Essie potje. Er zit namelijk letterlijk en figuurlijk een draai aan! De meeste lakjes komen inderdaad in een glazen potje waardoor je het kleurtje meteen kan zien maar dit potje hebben zij extra bijzonder gemaakt door hem een leuke twisted effect te geven. 

Spool me over. Ja, dit is het kleurtje die mijn Disney vriendinnen voor mij hebben uitgekozen en damn wat hebben zij een prachtige kleur uitgekozen zeg! Hoewel het potje er iets groter uitziet zit er alsnog 13.5ml nagellak in het potje. Evenveel als een normale Essie lakje dus.

En dan nu eindelijk het lakje op mijn nagels. Het is echt een prachtige kleur die perfect bij mij past. Mijn meiden kennen mij gewoon té goed. Het lakje dekt volledig in 2á3 laagjes en dat ben ik wel gewoon gewend van Essie. Er staat dat het lekje goed kan blijven tot 14 dagen maar aangezien ik altijd met mijn handen bezig ben begint hij al na een paar dagen te chippen maar dat ligt aan mij en niet aan het lakje.

Ik ben mijn lieve Disney vriendinnen ontzettend dankbaar. Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik ontzettend tevreden over dit lakje. Het kleurtje is perfect, dekt goed én blijft goed zitten. Ik heb dit lakje als cadeau gekregen dus ik weet eerlijk gezegd niet hoe duur hij was. Op de Amerikaanse Essie website verkopen zij deze lakjes voor $11,50 wat omgerekend ongeveer €10,30 is. Deze lakjes zijn zo ver ik weet niet in Nederland te koop maar hopelijk komen ze snel onze kant op!

Wat vinden jullie van de Gel Couture lijn?

liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 29 juli, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Ik vind tot nu toe alle kleuren die ik uit deze lijn heb gezien echt heel erg mooi :-)!

 
Op 29 juli, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Oooh wat een onwijs snoepig en mooi kleurtje Britt, past helemaal bij jou <3

 
Op 02 augustus, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Oh wat een mooie kleur! Ik ken deze collectie helemaal niet.
Ben bang dat ik deze binnenkort ook wil hebben hihi

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage