<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Real BeautyBlender VS. Sephora BeautyBlender

20 juni 2016

Real BeautyBlender VS. Sephora BeautyBlender

De BeautyBlender is een tool die je in je beauty stash niet kan missen. Iedereen in beautyblogland heeft hem en ik kon natuurlijk niet achter blijven. In eerste instantie kocht ik de neppe BeautyBlender van Sephora maar een paar dagen daarna zag ik de échte BeautyBlender liggen en moest hem ook meenemen. Ik was erg benieuwd naar het verschil en besloot het proces te filmen voor jullie!

Kan je mijn nieuwste video niet bekijken? Klik dan hier.
Ben je nog niet geabonneerd op mijn kanaal? Klik dan hier. Zo mis je nooit een video van mij!

liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 20 juni, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Leuke video Britt! Ook dit doe je weer super leuk, vaker zulke video's zou leuk zijn!! <3

 
Op 20 juni, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

oh ik hu hiervan ik wil met niets anders meer mijn foundation aanbrengen,

 
Op 20 juni, 2016 , Blogger Miek's Mind zei...

Leuke video! ik heb de RT sponge en vind die echt ge-wel-dig! een heel verschil met een budget variant die ik eerst had, veel fijner!

 
Op 20 juni, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Leuke video weer, Brittany! Ik heb zelf zo'n namaak beautyblender en eigenlijk heb ik die nog nooit gebruikt ;p maar nu ben ik wel benieuwd, dus ga ik hem morgenochtend gelijk uitproberen :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage