<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Nature at Chateau de Champs-Sur-Marne

6 mei 2016

Nature at Chateau de Champs-Sur-Marne

Carlene verlaat binnenkort de Disney Bubble en daarom proberen wij zoveel mogelijk tijd met elkaar door te brengen. Wij wilde allebei erg graag naar een kasteel toe en kozen toen voor Chateau de Champs-Sur-Marne. Het is een prachtig en indrukwekkend kasteel! Ik heb in het kasteel zelf gevlogd maar buiten heb ik natuur foto's voor jullie gemaakt. 



Maken jullie graag natuur foto's?

liefs, Brittany

Labels:

7 reacties:

Op 06 mei, 2016 , Anonymous Monique | WritingMonique zei...

Oh wow! Dit kasteel is prachtig!

 
Op 06 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wauw prachtig !

 
Op 06 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een prachtige foto's! Ik wil nog meer van zulke posts zieeeen <3

 
Op 07 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook!

 
Op 07 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 07 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Fijn om te horen! <3

 
Op 08 mei, 2016 , Anonymous Iris zei...

Wat mooi! Hier wil ik ook wel een keertje heen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage