<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ikea Wishlist

4 mei 2016

Ikea Wishlist


Ik ben al een tijdje niet blij met mijn kamer in Nederland. Er zijn een aantal meubels die ik weg wil doen en ook weer meubels die ik erbij wil kopen. Ik heb weer helemaal zin om mijn kamer te verbouwen en dat doe ik altijd ontzettend graag met meubels van de Ikea. Ik heb vandaag een wishlist gemaakt van de items die ik er graag nog bij wil kopen.

Ladeblok | Alex | €60,00
Hier wil ik er twee van. In deze twee kastjes wil ik al mijn make-up en verzorgingsproducten in bewaren. Deze kastjes zijn razend populair in blogland en heel veel mensen gebruiken de Alex kasten voor hun make-up en zelf vind ik het echt een top idee!

Vloerkleed | Tejn | €9,99
Dit was mijn aller eerste aankopen bij de Ikea ooit. Toen de Ikea net in Haarlem was zijn mijn ouders en ik wezen kijken en dit is wat ik als aller eerst had uitgekozen. Over de jaren heen werd hij steeds minder mooi en heb ik hem weg moeten doen maar nu zou ik er weer graag één willen.

Kledingkast | Brusali | €169,00
Ik ben gek op de kledingkast die ik nu heb en twijfel ook heel erg of ik hem weg zal doen. Hij is eigenlijk veel te hoog voor mij waardoor ik niet echt goed bij dingen kom. Daarnaast heeft de Brusali kast een ingebouwd spiegel waardoor ik niet telkens naar de gang toe hoef om mijn outfit te checken.

Toilettafel | Brimnes | €70,00
Ik wilde eerst een plankje op mijn twee Alex kasten leggen zodat ik er een tafeltje van kon maken maar toen ik deze toilettafel zag en erachter kwam dat hij net zo hoog is als de Alex kastjes was ik super enthousiast. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld mijn everyday make-up in dit kastje bewaren én ook hier zit al een spiegel ingebouwd!

Cactussen | €4,99 per 3 stuks
Cactus plantjes zijn ook helemaal in en ik wil graag mee doen aan deze trend. Ik zou heel graag het setje willen hebben met de witte cactushouders. Ze zijn super klein en passen dus overal op en in. Erg handig en leuk!

Krukje | Ingolf | €29,95
Als laatst heb ik natuurlijk ook nog een krukje nodig voor bij mijn toilettafel. Ik ga niet de hele tijd op mijn hurken zitten! Dit krukje vind ik er erg schattig uitzien en past ontzettend mooi bij de rest van mijn interieur!

Wat staat op jullie Ikea wishlist?

liefs, Brittany



Labels:

8 reacties:

Op 04 mei, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Jaaa de Ikea is zo leuk <3 Wij hebben die winkel afgelopen periode regelmatig leeggeplunderd voor onze woning. De mini cactussen heb ik ook en ze zijn te cute al zeg ik het zelf! Een Alex ladeblok staat ook nog op mijn wishlist, lijkt mij ideaal om daar je make-up in te bewaren!

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Ikea is zo'n leuke winkel! Wat een leuke spulletjes heb je uitgezocht, de cactussen zijn te leuk!

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hele mooie wishlist. Ik moet snel ook weer naar Ikea

 
Op 04 mei, 2016 , Anonymous Valerie zei...

Jaaa, cactusjes maken je interieur altijd leuk!

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Toen ik in Nederland woonde was ik er haast één keer per week te vinden haha. Alex kasten lijken mij ook ideaal voor mijn make-up!

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, de Ikea is geweldig! Dankjewel!

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Dat is een goed idee!

 
Op 04 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage