<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Confession - Ik koop kinderkleding

11 mei 2016

Confession - Ik koop kinderkleding

Wanneer ik zeg dat ik kinderkleding koop, bedoel ik niet kleding voor kinderen. Nee, ik ben nog steeds niet zwanger en zal voorlopig ook zo blijven. Wanneer ik zeg dat ik kinderkleding koop bedoel ik voor mezelf. Voor de meeste mensen zal het geen grote schok zijn maar bij sommige winkels pas ik de kinderkleding en I'm guilty, ik koop dan kleren voor mezelf!


Toen ik laatst door de winkel Kiabi heen liep zag ik een leuk truitje hangen. Hij hing ergens random tussen de baby kleding en er stonden geen normale maten in maar dacht dat ik er wel in zou passen. Op naar de kleedkamer! In de kleedkamer kwam ik erachter dat die abnormale maten dus kindermaten waren. Ik trok hem aan en hij zat perfect! Ik ging meteen opzoek naar de kinderafdeling en sloeg toen helemaal in. Ik zag meteen leuke shirtjes en jurkjes hangen waarvan ik mij afvroeg waarom dit geen kleding was voor volwassenen. Het waren geen aparte shirtjes of jurkjes voor kinderen maar wel shirtjes en jurkjes waarvan ik dacht dat het ook wel bij de volwassenen kleren kon hangen. Ach, des te beter voor mij toch? Met een stapelvol kinderkleding liep ik alweer richting de pashokjes. 

Eenmaal in de pashokjes dacht ik bij mezelf : "Wat erg dat ik maar één kledingstuk van de volwassenen lijn mee wil nemen en nu met een hele hoop kinderkleding in een pashokje sta". Ik nam een aantal jurkjes mee, shirtjes en zelfs broeken. Kinderen hebben over het algemeen nogal dunne beentjes dus ik nam de broeken niet al te serieus en paste ze eigenlijk gewoon voor de grap. Wonder boven wonder, ik paste de broeken! Hoe dit kan? Geen idee. De broekjes zagen er zo klein uit maar ze passen echt perfect! Nu weet ik waar ik vaker mijn broeken ga kopen! Uiteindelijk liep ik de winkel uit met 5 kledingstukken waarvan er maar één item voor volwassenen bedoeld was. Ik nam een broek, shirtje, jurkje en trui mee naar huis die eigenlijk voor kinderen bedoeld waren en vind het lachwekkend maar ook geweldig. 

Waarom ik het zo geweldig vind? Ten eerste, de prijs. Het duurste item die ik kocht heb was het shirtje uit de volwassenen lijn. Het is een heel simpel shirtje en vergeleken met mijn andere items niet eens zo heel spectaculair. Ten tweede is het ook geweldig dat ik eindelijk broeken heb gevonden die mij normaal passen. Broeken die niet 2 meter te lang zijn waardoor ik er in verzuip of dat de maat die ik wil al uitverkocht is. Ik schaam mij er totaal niet voor dat ik in kinderkleding loop. Als het mij nou eenmaal beter best, so be it. Ik loop eerder voorgek met volwassenen kleren die te groot zijn dan kinderkleding (waarvan je niet eens ziet dat het kinderkleding is) die perfect passen. Ben jij ook ongeveer net zo klein als mij? Ga is een keer een kijkje nemen in de kinderafdeling bij jou favoriete winkels! Ik weet zeker dat jullie wat leuks tegen komen. 

Ben jij ook klein genoeg voor kinderkleding?

liefs, Brittany

Labels: ,

10 reacties:

Op 11 mei, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Hahah dit is wel heel herkenbaar hoor. Toen ik nog bij mijn vorige werkgever werkte kocht ik ook een hele hoop kinderkleding. Ik ben gewoon 1.72 maar pas het vaak genoeg. Al moet ik mezelf niet in een broek proberen te heisen. Bovenstukjes gaan prima! Helemaal niet nodig om voor te schamen.

 
Op 11 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Nu ben ik eigenlijk heel benieuwd wat voor kleding stukken je nou heb gekocht haha! En ik pas noway kinderkleding, zo jammer omdat het idd zooooveel goedkoper is!

 
Op 11 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Nu zou ik die kledingstukken wel willen zien haha

 
Op 11 mei, 2016 , Anonymous Femke - Femque zei...

Ik koop ook wel eens kinderkleding bij de Zara. Vooral hun vesten en jasjes zijn heel leuk en passen me perfect! En het is goedkoper.

 
Op 11 mei, 2016 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Nou nee. Paste ik op mn 11e al niet meer haha. Maar toen was ik al stevig en 1.80. Dus helaas is t voor mij niet zo makkelijk. Zeker broeken.. altijd te kort of komt maar tot net onder mn bil. Ik zeg altijd dat ik de billen van een negerin heb gekregen.. Maar goed. I'll survive!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hahaha, handig toch. De broeken passen mij juist perfect haha.

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik heb wel 4 kledingstukken gekocht haha. Zodra ik weer in Nederland ben laat ik alles zien hihi.

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha, misschien toch een artikel over maken.

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, Zara is inderdaad ideaal!

 
Op 17 mei, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat jammer!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage