<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn favoriete Disney liedjes.

12 april 2016

Mijn favoriete Disney liedjes.

Dat ik gek ben op Disney weten wij inmiddels allemaal wel. Volgens mij is het namelijk best wel duidelijk. Wat een klein lijstje had moeten zijn van mij favoriete Disney liedjes, ik dacht zelf aan 5 liedjes, is het een lijst van 10 liedjes geworden. Oops, my bad. Dat ik er 10 van heb kunnen maken vind ik al knap aangezien er gewoon zoveel leuke Disney liedjes zijn! Kijken jullie mee?


A whole new world - Aladdin | Dit liedje is al jaren een grote favoriet en dat zal wel voor altijd zo blijven. Het is echt een heerlijke meezing liedje waar ik echt van kan genieten. De film Aladdin vind ik geweldig maar dit liedje maakt het echt helemaal af voor mij!

Part of your world - The little mermaid | Ariël is by far mijn all time favorite Disney prinses. Ik was vroeger al gek op de film de kleine zeemeermin en mijn liefde voor die film is over de jaren heen alleen maar gegroeid. Ik kan dit liedje nog net niet achterste voren zingen, zo goed ken ik hem haha.

Let it go - Frozen | Deze moest er natuurlijk tussen zitten. De Frozen Fever is nog steeds erg aanwezig. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer dat gaat verdwijnen! Let it go is weer zo een geweldige meezing liedje die volgens mij nu heel de wereld mee kan zingen!

I see the light - Rapunzel | Rapunzel is inmiddels ook één van mijn favoriete Disney films geworden. Ik heb hem inmiddels al een paar keer gezien en mijn favoriete stukje is toch echt wel wanneer zij I see the light zingen met alle wensballonnen op hun heen. Zo romantisch!

A dream is a wish your heart makes - Cinderella | Eerlijk, ik vind het liedje niet echt fantastisch maar deze quote is mijn wel echt mijn favoriete quote. Als je mijn blog al wat langer volgt weet je dat ik heel graag deze quote wil laten tatoeëren. Zonder dit liedje zou ik geen idee hebben wat voor Disney tattoo ik zou willen.

You'll be in my heart - Tarzan | Ik moet eerlijk toegeven dat ik de versie van Usher stiekem veel leuker vind dan die van Phil Collons. Sorry Phil, don't take it personally. De stem van Usher is gewoon fantastisch en dat komt echt tevoorschijn in dit liedje. Love it.

Tale as old as time - Beauty and the Beast | Weer zo een romantisch liedje! Disney weet wel echt hoe ze romantische liedjes moeten maken hoor, geef maar toe! Ze zijn allemaal zo mooi. Kennen jullie de versie van Jordin Sparks trouwens? Die is ook echt ontzettend mooi.

Hakuna Matata - The lion king | Een lekkere meeswing liedje in plaats van meezing liedje! Hakuna Matata zijn twee woorden die iedereen inmiddels wel kent. It means no worries. Een Disney liedje met een wijze boodschap.

Reflection - Mulan | Ik heb Mulan eigenlijk nooit echt een leuke film gevonden. Ik vind haar ook niet echt bepaald een Disney prinses, maar goed. Reflection daar in tegen vind ik echt een prachtige lied. De versie van Christina Aguilera vind ik ook onwijs mooi.

Pocahontas - Colors of the wind | En dan sluiten wij heerlijk af met een old goldy namelijk colors of the wind. Ik heb Pocahontas echt al jaren niet meer gezien, ik ken alleen dit stukje nog, meer niet haha. Erg hé? Ik spoelde dit stukje vroeger altijd terug omdat ik het er zo mooi uit vond zien. Nog steeds vind ik het heel mooi gedaan!

Heb jij een favoriete Disney liedje?

liefs, Brittany





Labels:

12 reacties:

Op 12 april, 2016 , Anonymous Tineke zei...

Colours of the wind is ook een van mijn favorieten! Daarnaast vind ik eigenlijk alle liedjes van the Lion King erg mooi!
Liefs

 
Op 12 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Leuke disney liedjes. Ik vind colours of the wind erg mooi

 
Op 12 april, 2016 , Blogger Jolet zei...

Disney liedjes blijven mooi! Ik ben naar ontzettend veel musicals geweest, maar de liedjes van The Lion King en Tarzan blijven een van de mooisten.

 
Op 14 april, 2016 , Blogger Priscilla zei...

A whole new world staat voor mij stipt op 1! <3

 
Op 14 april, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Ik houd disney liedjes niet heel specifiek bij maar vind ze heel leuk om te horen. Stiekem heb ik Let it go net iets te vaak gehoord... alles van de Lion king blijft sowieso geweldig!

 
Op 25 april, 2016 , Anonymous Kelly Camfferman zei...

Ooooh Disney, ik hou ervan! Hoewel de originele versies beter zijn, vind ik de Nederlandse ook leuk en die zing ik - met mijn 28 jaar - nog steeds luidkeels mee haha

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, The Lion King is geweldig!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, die is ontzettend mooi.

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Deze films hebben inderdaad prachtige soundtracks.

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Same! <3

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha ja Let It Go is wel erg vaak gedraaid haha.

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik ken de Nederlandse versies niet, oeps haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage