<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Belangrijke mededeling.

24 april 2016

Belangrijke mededeling.


Om jullie meteen gerust te stellen, ik ben niet verloofd of zwanger. Zo groot is de mededeling ook weer niet! Deze mededeling gaat puur over mijn blog en youtube kanaal. Ik ben al een tijdje niet blij met mijn upload schema waardoor er nu wat kleine maar belangrijke dingen gaan veranderen op mijn blog en youtube kanaal. Lees snel verder voor meer informatie.

Wat gaat er veranderen?
Wat er precies gaat veranderen is mijn upload schema. Momenteel komt er om de dag een artikel online (als dat lukt), om de maandag een normale video online en elke donderdag een weekvlog. Dit leek mij een fantastische upload schema maar ik vind het eigenlijk vreselijk. Ik raak helemaal in de war door mijn eigen upload schema! Mijn nieuwe schema gaat er als volgt uit zien ; 
Maandag - Movie Monday
Dinsdag - Disney Disndag 
Woensdag - Artikel (kan van alles zijn).
Donderdag - Weekvlog
Vrijdag - Artikel (kan van alles zijn).
Zaterdag & Zondag - Niks. 

Waarom verandert het?
Zoals ik al zei raakte ik in de war met mijn eigen upload schema. "Was aankomende maandag al movie monday of was dat vorige week?" "Vandaag is disney dinsdag, toch?".  Ik werk helemaal gek van mijn upload schema en het was totaal niet overzichtelijk. Nu gebeurd er door de weeks elke dag iets en is het in het weekend stil op mijn blog en youtube kanaal. Iedereen heeft het meestal druk in het weekend en niet altijd zin of tijd om blogjes of youtube videos te kijken dus daarom leek dit mij het handigst. 

Zijn jullie het hiermee eens? 

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 24 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik hoop dat het je wat rust geeft, zo'n schema :) Dat is altijd erg fijn en overzichtelijk ook toch!

 
Op 24 april, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Lijkt me een prettig schema zo! Succes Britt <3

 
Op 24 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Goed schema joh!! Ziet er goed uit :) X

 
Op 25 april, 2016 , Blogger Glamview zei...

Handig schema! Helaas vind ik het soms zo jammer dat ik het niet kan plannen ivm mijn werk. Maar het ziet er goed uit britt.

 
Op 27 april, 2016 , Blogger Sas zei...

Ik hoop dat het je een stukje rust geeft. Zelf werk ik niet met een schema :-)

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik hoop het ook inderdaad. <3

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Top! Dankjewel lieverd!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel meis. Ja, is zeker vervelend voor je!

 
Op 28 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik hoop het ook inderdaad!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage