<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Oops, I did it again..

15 maart 2016

Oops, I did it again..

Nee, nee, nee! Ik hou hier totaal niet van. Ik was alweer van de aardbodem verdwenen en heb jullie niet echt ingelicht. Het spijt me! Vanaf vandaag gaan er (hoop ik) weer om de dag artikelen online komen. Ik ga in ieder geval mijn best voor jullie doen. Voor een kleine update over mijn situatie moeten jullie voor al even verder lezen.

Waar was je?
Ik was voor al thuis, ziek in bed. Nee, niet echt iets bijzonders of interessants. Ik heb mij niet ziek gemeld van werk waardoor het ziek zijn gewoon niet overging. Ik bleef mezelf pushen om door te gaan en lag daarom helemaal plat zodra ik vrij was. Nu voel ik mij alweer een stuk beter maar ik moet wel opletten dat ik straks niet weer ziek word! Er is nog iets gaande in mijn leven maar dat hou ik liever voor mezelf. Natuurlijk is mijn blog een lifestyle blog en gebruik ik hem graag als uitlaatklep maar dit is iets wat net iets te persoonlijk is maar ik wil natuurlijk ook niet tegen jullie liegen en zeggen dat het alleen maar komt doordat ik ziek was. Op het moment staat mijn blog niet op nummer 1 dus vandaar dat er af en toe in de toekomst ook geen artikelen online zullen komen. 

Inspiratieloos.
Ik ben de laatste tijd ook eerlijk gezegd een beetje inspiratieloos. Volgens mij komt dat ook doordat ik ziek was en wat er allemaal in mijn leven gaande is. Ik zit gewoon niet meer zo in het ritme maar hopelijk komt dit binnenkort allemaal wel goed. Ook ga ik binnenkort voor 5 dagen naar Nederland toe en daar kijk ik natuurlijk ontzettend naar uit. Doordat ik op mijn vrije dagen in Nederland ben heb ik dus geen vrije dagen over om te bloggen dus sorry alvast als er wéér geen artikelen online komen maar dan weten jullie dit alvast van te voren! 

Kunnen jullie het mij vergeven?

liefs, Brittany

Labels:

11 reacties:

Op 15 maart, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Tuurlijk lieverd, zolang je maar een beetje aanwezig blijft op de app vind ik dat al voldoende, want dat is gezellig <3

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Tuurlijk kunnen we het je vergeven! Maar doe je alsjeblieft een beetje rustig aan? Goed voor jezelf zorgen hè <3

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat vervelend zeg, ik was eigenlijk ook ziek maar ben gewoon doorgegaan en nu voel ik me af en toe zo bagger hahaha oeps! gelukkig ben je er weer en doe rustig aan!

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Oja, wat ik nog wou zeggen... voortaan meldt je je even af want dit kan echt niet......hihi GRAPJE!

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Is het niet een idee om dan maar niet om de dag te gaan posten? Maar gewoon lekker wanneer je dat zelf wilt of wanneer je de inspiratie hebt? Niets is vervelender dan jezelf pushen om iets online te zetten en dat is ook helemaal niet nodig. Het is geen verplichting! Iniedergeval ben ik blij dat je weer wat beter bent en dat er niet iets ergs was.

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Daphne zei...

Een dikke knuffel and you know why <3

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dat zal ik altijd zijn liefje! <3

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gelukkig maar. Zal ik doen, dankjewel <3

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha oké mama Manon! <3

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja is misschien wel verstandig. We zien wel hoe dingen lopen! <3

 
Op 15 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dikke knuffel terug! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage