<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC | Burgundy Times Nine

9 maart 2016

MAC | Burgundy Times Nine


Een tijdje geleden kwamen er 4 verschillende palettes van MAC uit. Ik vond ze er mooi uitzien maar stiekem veel te duur. Nu dat ik bij Disney werk krijg ik bij bepaalde winkels korting en zo ook bij MAC! Toen ik dit hoorde wist ik gelijk dat ik een palette van MAC wilde kopen. Burgundy Times Nine sprak mij het meeste dus mijn keus was snel gemaakt. 

Ik heb veel te lang op dit palette moeten wachten omdat hij telkens uitverkocht was. Ik ben volgens mij een stuk of 5 keer terug gegaan om te kijken of hij er lag maar telkens had ik pech. Toen hij er eindelijk was kocht ik hem gelijk! De verpakking is trouwens echt typisch MAC. Heel erg simpel maar chic. 

Het palette is klein en compact, perfect voor op reis. De oogschaduws zijn kleiner dan de losse oogschaduws van MAC maar hierdoor is het palette dus ook goedkoper. Dit palette is eigenlijk bedoeld voor mensen met blauwe of groene ogen maar ik weet zeker dat hij ook perfect is voor mensen met bruine ogen. 

Honey Lust - Poppyseed - Quarry
Antiqued - Embark - #Noir
Haux - Star Violet - Sketch 

De pigmenatie over het algemeen is erg goed. De enige kleur die een beetje tegenviel was Poppyseed. Ik kreeg de kleur gewoon niet goed geswatcht maar misschien lag dat ook gewoon aan mijn huidskleur. Mijn favoriete kleurtjes zijn Honey Lust, Antiqued en Star Violet! Trouwens, de kleuren Honey Lust, Quarry, Antiqued, Embark, Haux, Star Violet en Sketch zitten vast in het assortiment. Deze kleurtjes zijn dus apart verkrijgbaar.

Een ooglook kan natuurlijk ook niet ontbreken! Als eerste gebruikte ik Poppyseed voor mijn wenkbrauwbot. Ik gebruikte Haux om te blenden in de arcadeboog en ging daarna met Sketch erover heen. Als laatste gebruikte ik Star Violet op mijn bewegend ooglid. Ik geloof erin dat ik ooit op een dag goed zal zijn in het maken van ooglooks haha!

Yes MAC, you nailed it again! Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwste palette. Hij past perfect tussen mijn make-up stash en ik weet zeker dat ik hem er heel vaak bij ga pakken. De MAC x9 oogschaduw palettes kosten €39,00 bij de Douglas of MAC counter.

Vinden jullie hem ook mooi bij bruine ogen passen?

liefs, Brittany

Labels:

13 reacties:

Op 09 maart, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Korting bij MAC omdat je bij Disney werkt, dat is een mooie secundaire arbeidsvoorwaarde zeg haha! Ik vind dit een erg mooi palette, helemaal mijn kleuren ondanks dat de swatches van de eerste drie kleuren mij wel wat tegenvielen.

 
Op 09 maart, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Korting bij de Mac, omg! Dat heb je goed voor elkaar Britt. Je hebt zulke mooie Mac producten, zo jaloersmakend. Dit palette is ook weer prachtig!

 
Op 09 maart, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Waaaaauw, wat een beauty van een palette. De kleuren zijn zo onwijs mooi en passen helemaal bij jou. En wat heerlijk dat je nu met korting kan shoppen bij MAC, dat willen wij ook, hihi <3

 
Op 09 maart, 2016 , Anonymous Nicole zei...

Wat een mooi palette zeg, echt mooie kleurtjes zitten er in. Ik moet wel zeggen dat ik sommige wel een beetje tegen vind vallen.

 
Op 09 maart, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Echt een super mooi palette! Van MAC heb ik wel heel hoge verwachtingen altijd, dus ik vind dat het wat beter had gekund. Maar wel heel mooi!

 
Op 09 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik zou dit palette graag wel een keer willen hebben, want van deze kleuren hou ik!

 
Op 09 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Deze staat al zo lang op mijn wishlist! De warme kleurtjes staan je echt prachtig meis!

 
Op 09 maart, 2016 , Anonymous priscilla zei...

Ik heb het palette zelf ook, maar ik vergeet hem steeds. Het is een pareltje die ik er eigenlijk vaker bij moet gaan pakken. Mooie look heb je ermee gemaakt.

 
Op 09 maart, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Wat een mooi palette. Je hebt er een mooie look mee gemaakt! Korting bij MAC, ik ben nu officieel jaloers haha! x

 
Op 11 maart, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Ziet er erg goed uit zeg, prachtig palette! kan je prachtige dingen mee maken!

 
Op 11 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een mooi palette! Ik vind vooral de laatste drie kleurtjes geweldig. x

 
Op 11 maart, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Oh hallo, dit palette vind ik echt prachtig!
De kleuren zijn echt precies waar ik van houd
Ik moest toch stoppen met geld uitgeven...

 
Op 17 maart, 2016 , Anonymous Loes - LoezichNL zei...

Super mooi palette van MAC! Quarry en Star violet staan nog hoog op mijn lijstje met oogschaduws die ik graag wil hebben <3 mooie look heb je gemaakt Britt!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage