<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: BLOGBIRTHDAY | MAC LIPSTICK WINACTIE! (GESLOTEN)

29 maart 2016

BLOGBIRTHDAY | MAC LIPSTICK WINACTIE! (GESLOTEN)


HOERA! BrittanyElizabeth.nl bestaat vandaag alweer 1 jaar! Wie er jarig is moet trakteren en dat gaat mijn blogje dus zeker doen. Aangezien ik in Frankrijk woon vond ik het lastig om iets te bedenken omdat ik geen fortuin wil uitgeven aan stomme verzendkosten. Uiteindelijk kwam ik uit bij een MAC lipstick en vandaag vertel ik jullie hoe jullie die kunnen winnen!

Waarom een MAC lipstick?
Zelf ben ik echt gek op het merk MAC. De producten zijn echt stunning en kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Het leek mij leuk om een heel pakket samen te stellen voor jullie maar ik wil niet dat de verzendkosten straks duurder zijn dan het pakket zelf en koos daarom dus voor een MAC lipstick. Via de Douglas site kan ik gewoon heel makkelijk de winnares haar adres intikken en klaar is kees.

Wat kun je winnen?
♡ Een MAC lipstick ter waarde van €19,50! Welke lipstick? Dat mag de winnares helemaal zelf bepalen!

Hoe kun je meedoen?
♡ Volg BrittanyElizabeth via Bloglovin.
♡ Laat even in de reacties weten dat je mee doet en wat jij hebt gedaan om kans te maken! Vergeet natuurlijk ook niet je e-mail achter te laten!

Extra kans maken?
♡ Volg @britteliznl op Instagram.
♡ Like BrittanyElizabeth op Facebook.
♡ Volg @britteliznl op Twitter.
♡ Volg Brittany Elizabeth op Youtube.

De winnares wordt gekozen op 26 April! Dat geeft iedereen bijna een maand om mee te doen, dat vind ik wel zo eerlijk! De gelukkige winnares krijgt dus op 26 April een mailtje van mij, wordt er binnen 48 uur niet gereageerd op mijn mailtje dan moet ik helaas een nieuwe gelukkige winnares uitkiezen!

Doe jij mee?

liefs, Brittany

Labels:

42 reacties:

Op 29 maart, 2016 , Anonymous Femke | LaFemmeFem.nl zei...

Wauw, gefeliciteerd op je blogverjaardag! Dat er nog maar heel veel leuke blogjaren mogen volgen :-)! Lief dat je een MAC lipstick weggeeft, daar zou ik héél blij van worden! Ik heb er nog genoeg op mijn wishlist staan. Op Bloglovin' volg ik je al, net zoals Instagram. Op Twitter en Facebook nog niet (tot mijn verbazing), dus vanaf nu natuurlijk wel!

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Glamview zei...

Gefeliciteerd Brit!! Wat gaat z'n jaar snel voorbij he haha! Ik volgde je al op alle social media, en doe zeker graag mee met de winactie! Ik heb zelf nog laar 1 Mac product, dus een tweede zal altijd leuk zijn. Nog veel fijne blog jaren toegewenst lieve meid!

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Gefeliciteerd lieverd!! Hopelijk mag je nog lang heeeel veel leuke blog posts plaatsen <3 Super lieve winactie. Een mac lipstick is nooooit verkeerd, ik doe graag mee! Liefs!!

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Daphne zei...

Jaaaa ik doe mee mee mee mee! Gefeliciteerd met je blog birthday <3

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

HBBD!! Happy Blog BirthDay!! Ik doe zeker mee!! ❤

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd met je blog! Ik volg je nu denk ik een halfjaar, maar ik volgde je nog nergens! *schaam*. Ik zie het altijd via bloggroepen op Facebook als je wat hebt geupload. Ik doe absoluut mee! Ik volg je nu overal. Twitter & instagram; @siriuslyilse, FB; Ilse van der Velden. ;)

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Whoaaa; ik heb altijd al een MAC lipstick willen hebben! En van harte gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog <3 Ik volgde je overal al, behalve op Facebook. Dat is nu ook gefixt :)

 
Op 29 maart, 2016 , Anonymous Alice zei...

Wauw gefeliciteerd! Ik doe zeker mee :) hou van jouw blog! Ik gun het iedereen maar zou het heel vet vinden als ik hem win! Vooral omdat ik 27ste jarig ben:) heel erg wennen dat het op koningsdag is maar je moet er het beste van maken. Xxxx

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Maris zei...

Wauw, wat superleuk dat je blog alweer een jaar bestaat, van harte gefeliciteerd! Ik vind je blog echt heel erg leuk om te lezen en hoop dat je nog lang door blijft gaan! Ik doe ontzettend graag mee aan de winactie want ik ben dol op MAC en heb het volgende gedaan: ik volgde je al via Bloglovin' en heb het bericht geliked, ik volg je op Instagram (@lifewithmarisnl), ik volg je op Twitter (@lifewithmarisnl) en ik heb mij geabonneerd op je YouTube kanaal! Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl. Fingers crossed!
liefs

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Gefeliciteerd meid ik volg je overal al op super leuk ik wil heel graag de kleur wirl of taupe! dat zijn prachtige kleuren, liefs

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Miek's Mind zei...

Hiep hiep, hoeraa! Gefeliciteerd. Er zijn zoveel leuke lipsticks maar ik weet precies welke ik wil. Deze staat al even op mijn wishlist namelijk D for Danger. Lijkt me prachtig! Ik volg je via Bloglovin, Facebook en Insta. Ik ga duimen, veel liefs!(mvds0906@gmail.com)

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Heel leuk en gefeliciteerd! Je blog is echt heel mooi en dat binnen een jaar, wauw!

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

(nog een reactie omdat ik een beetje een kluns ben hihi). Een MAClipstick staat al heel lang op mijn wishlist, ik vind een kleur kiezen alleen heel moeilijk (hier moet ik nog even over nadenken, als het zo ver komt dat ik win!). Mijn email is evelijnvanhilten@gmail.com en ik volg je op alles behalve twitter :). Veel liefs en succes nog met je blog!! X

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Lieke van Veen zei...

Van harte gefeliciteerd met je 1-jarig blog bestaan!
Ik doe super graag mee met deze winactie alleen ik weet nog niet voor welke kleur ik zou gaan!

xx_glamourgirls@hotmail.com
facebook lieke van veen
www.bloglovin.com/liekevanveen8
instagram liekevv24
twitter _liekeee
youtube liekeee24

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

ik doe mee!! ik volg je op bloglovin en scrolde door je blogs, superleuk allemaal! ❤️
email: wendi.y@hormail.com

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Anita te Gussinklo zei...

Gefeliciteerd met je 1 jarige blog.
Ik doe graag mee en volg je via Bloglovin,Facebook,Twitter & You Tube.
anita71@caiway.net

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd lieverd. Het blijft leuk om te lezen en je zo een beetje in de gaten te houden. En super leuk een winactie. We moeten echt iets samen gaan doen!
Xxxx Zoë

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Sorry!! Vergeten mijn mail achter te laten: alice-ruby@hotmail.com

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Sorry!! Vergeten mijn mail achter te laten: alice-ruby@hotmail.com

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Rebecca zei...

YAAAY! Natuurlijk wil ik je ook nog even via je blog feliciteren, want dat hoort er bij natuurlijk!
Gefeliciteerd met je mooie blog <3 Een jaar gaat ontzettend snel.
Bij deze doe ik heel graag mee en je kunt me bereiken op contact@byrebeccadenise.nl

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd met je blog meid! Ontzettend gave winactie en heel lief dat je een lipstick weggeeft. Ik heb tot nu toe 1 Mac lipstick en ik vind de kwaliteit zo fijn! Er staan er nog superveel op mijn wishlist, dus ik doe graag mee. Ik volg je overal en heb je pagina geliked op Facebook! Mijn email is xirisdevries@hotmail.nl. Ik ga duimen <3 Liefs

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Gefeliciteerd! Ik heb je overal op gevolgd behalve op twitter want dat heb ik niet! Haha. Liefs x

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Jonne zei...

Gefeliciteerd! Wat een super leuke winactie, en wat lief ook! Ik doe natuurlijk heel graag mee. Want ik heb tot nu toe 1 mac lipstick en deze is heel fijn! Ik heb alles gedaan wat moest en ik volg je ook op instagram en facebook, en mijn email is jonnesworld@gmail.com.
liefs. Jonne

 
Op 29 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Van harte gefeliciteerd met je 1e blogjaardag! Wat een supertoffe actie, ik doe heel graag mee. Ik was al volger via BL, maar nu ook via FB (Tamara Mara Großmaul), Twitter & Instagram (@paramara1982) en YT (Tamara TS). Meteen ook even geretweet en gedeeld. paramara1982@gmail.com

 
Op 30 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 30 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...


Gefeliciteerd! Ik volg je op Bloglovin. De MAC lipstick is de allebeste lipstick merk die er is! linglchoy1@hotmail.nl

 
Op 30 maart, 2016 , Anonymous DisneyChicks.nl zei...

Wat een mooie winactie! En gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog. Succes iedereen! :)

 
Op 30 maart, 2016 , Anonymous Suzanne zei...

Waah ik die zeker mee. Hele leuke winactie! Mijn email adres moet je zeker ook hebben, die is suzanne.sdiary@hotmail.nl

 
Op 30 maart, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Yay! Hele leuke winactie Britt. Ik doe ook een poging. Ik volg je overal al op :). Mijn mail is chelseymeijners@outlook.com

 
Op 30 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Alle genoemde kansen benut. Ik doe dus graag mee.
sepia [at] home . nl

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

superleuke winactie! jouw blog was voor mij nog onbekend maar wat ik tot nu toe zie vind ik het echt leuk! de kleur mehr en twig staan nog op mijn wishlist:D
mail: jiafengy@hotmail.com

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Sofie zei...

Proficiat met je 1-jarig bestaan ! Heel erg leuke winactie :) Ik doe graag mee om de kleur 'Sin' te winnen !

sofievandevenne@yahoo.com

 
Op 02 april, 2016 , Blogger Bo zei...

Aaah wat super lief dat je dit weggeeft! Gefeliciteerd met je blog verjaardag, ik doe graag mee met deze winactie! Ik heb alles gedaan, mijn e-mail adres is bography@hotmail.com
Liefs! X

 
Op 04 april, 2016 , Blogger Nadia zei...

Gefeliciteerd met het 1-jaar bestaan van jouw leuke blog! 🎂 😄
Erg gaaf deze traktatie, ik doe graag mee. Ik volg je op Bloglovin en Facebook.

 
Op 05 april, 2016 , Blogger Jolijn zei...

Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met deze leuke actie! (:
Ik heb ook alle extra kansen gedaan.
xx Jolijn
Jolijndoelman@gmail.com

 
Op 05 april, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

Gefeliciteerd met je blogjaardag! Nog vele jaren in goede blog gezondheid! Ik doe graag mee en heb alles gedaan behalve FB. Ik heb een tijdje geleden Mehr gekocht en nu wil ik meer MAC! Echt verslavend! ! Mijn mail is sabrina at denklicht punt nl

 
Op 12 april, 2016 , Anonymous Monique Dekker zei...

Woowowow! Wat een super leuke actie! (: IK doe zeker mee! Ik volg je op Bloglovin', youtube, facebook, instagram en twitter.

En mijn mailadres is Moonique_dekker@hotmail.com

Ik hoop enorm dat ik win!

Liefs, Monique

 
Op 18 april, 2016 , Blogger test zei...

Gefeliciteerd!! Ik doe graag mee met de actie!. Super leuk idee. Ook heb ik mee gedaan aan de extra om kans maken meegedaan.

geraldadejong1@gmail.com

Liefs,


 
Op 23 april, 2016 , Blogger Lina zei...

Super leuk Britt! Ik doe mee 😊🎈

 
Op 24 april, 2016 , Blogger test zei...

Super leuk!! Ik vindt het echt een super leuke acties! Ik dacht dat ik al een reactie had gestuurd maar ik kan het niet meer vinden! Gefeliciteerd! Met je blog. Mac is echt een merk waar ik van hou! Alleen is het super duur. Dus echt gaaf dat je er een win actie van geeft
Alle kleuren zin super tof!
Geraldadejong1@Gmail.com
Ik heb je overal op gevolgd xx

 
Op 24 april, 2016 , Blogger test zei...

Super leuk!! Ik vindt het echt een super leuke acties! Ik dacht dat ik al een reactie had gestuurd maar ik kan het niet meer vinden! Gefeliciteerd! Met je blog. Mac is echt een merk waar ik van hou! Alleen is het super duur. Dus echt gaaf dat je er een win actie van geeft
Alle kleuren zin super tof!
Geraldadejong1@Gmail.com
Ik heb je overal op gevolgd xx

 
Op 25 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

een betje laat maar nog gefeliciteerd, je mag er trots op zijn dat je het zo lang volhoud. ik vind vooral de post over Disney geweldig, want het is ook mijn droom om daar ooit te mogen werken. ik ben van plan als ik mijn opleiding enzo heb gedaan ook auditie te doen. ik volg je al op insta helaas heb ik geen facebook anders had ik daar ook veel geliked. mijn naam is Samantha van Heijst en mijn email is samanthavh99@gmail.com
xxx

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage