<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: A present in a little blue box

31 maart 2016

A present in a little blue box

Kettingen? Je kan er niet genoeg van hebben. Ze komen natuurlijk in allemaal verschillende stijlen en formaten en zijn in allerlei soorten winkels te koop máár zo een speciale ketting als vandaag kan je niet overal kopen. Ik mocht bij een leuke webshop genaamd names4ever een prachtige sieraad uitzoeken en soort van zelf ontwerpen en die deel ik vandaag met jullie!

Mijn ketting ontving ik in een schattig, klein, blauw doosje. Het deed mij ergens wel een beetje denken aan doosje Tiffany & Co. Zij versturen eigenlijk alleen binnen Nederland en België maar voor mij maakte zij gelukkig een kleine uitzondering en verzonden zij ook naar Frankrijk. Hoelang het heeft geduurd? Dat weet ik niet precies omdat ik toen in Nederland zat maar in ieder geval wel binnen een week! 

Nu hoor ik jullie al denken wat zit er nou in Britt? Na heel lang rond kijken op de website koos ik voor een ketting met naam in het zilver en nee niet zomaar een naam maar de initialen van mij en mijn vriend! Het grappige is is dat het ook wel lijkt alsof er bon staat wat in het frans goed betekent. Je kon hierbij ook nog is uit 4 soort kettingen kiezen, ik koos voor Jasseron van 45cm lang. De twee letters met hartje zijn ongeveer 25x10mm groot wat ik zelf echt perfect vind voor zo een ketting. 

Ik ben echt ontzettend blij met mijn nieuwe ketting. Wil jij ook zo een ketting als mij kopen? Dat kan en dat kost je dan maar liefst €25,95! Ben je niet zo gek op zulke kettingen en wil je liever een vingerafdruk sieraad, armband met naam of vriendschapsringen? Op names4ever is dat allemaal mogeijk en nog veel meer! 

Wat vinden jullie van zulke kettingen?

liefs, Brittany
gesponsord

Labels:

15 reacties:

Op 31 maart, 2016 , Anonymous Tineke zei...

Ik ben niet zo van de kleine sieraden, maar deze vind ik wel erg mooi!
Liefs

 
Op 31 maart, 2016 , Anonymous Ellen zei...

Hoe leuk is deze ketting geworden! Super mooi resultaat! En je hebt trouwens erg mooie foto's gemaakt!

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik vind het er mooi uitzien

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ahh wat een super schattig kettingkje <3

 
Op 31 maart, 2016 , Anonymous DisneyChicks.nl zei...

Wat een supercute kettinkje! En het doosje trouwens ook! :)

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Letstalklipstick zei...

Ik vind hem er erg wel leuk uitzien maar houd eerlijk gezegd niet zo van de woordkettinkjes. Ik zou dan gaan voor iets anders. Het doosje is ook wel echt heel mooi!

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankjewel!

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje! <3

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi dankje!

 
Op 31 maart, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Iedere zijn eigen smaak, is toch prima! <3

 
Op 01 april, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Wat leuk en dat doosje al, zo cute!

 
Op 01 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 07 april, 2016 , Blogger Unknown zei...

Super schattig kettinkje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage