<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Valentine | 1 headband, 2 easy hairstyles

12 februari 2016

Valentine | 1 headband, 2 easy hairstyles

Nu dat jullie look al klaar is, is het natuurlijk tijd voor jullie haar! Zelf vind ik dit altijd het lastigst. Ik weet nooit zo goed wat ik met mijn haar wil en sommige tutorials zijn gewoon veels te moeilijk. Daarom heb ik twee super makkelijke maar zeer romantische haarstyles gecreëerd. Het enige wat je nodig hebt is een haarband!

First things first. Ik heb mijn haar gekruld voor beide haar looks. Dit hoeven jullie niet te doen. Als jullie liever stijl haar hebben is dat natuurlijk geen probleem. Dat mogen jullie helemaal zelf bepalen. Zelf vond ik het mooier als ik mijn haar krulde maar als jullie deze stap liever overslaan is dat prima!

♡ Look #1
Ik pakte heel simpel mijn gouden haarband met veertjes erbij en legte hem heel simpel om mijn hoofd heen. Je kan er ook nog voor kiezen om hem vast te zetten met schuifspeldjes zodat de haarband zeker weten op zijn plek blijft zitten. Ik heb de achterkant van mijn haren er ietjes uitgetrokken voor wat extra volume. 

♡ Look #2
Als eerst pak je twee plukjes, 1 pluk van rechts en 1 pluk van links, en die zet je met een klem vast boven op je hoofd. Maak de plukken niet al te groot maar ook niet te klein. Ergens tussen de 5 en 15 cm breed is voldoende. 

Je pakt nu alweer je haarband erbij en doet hem om je hoofd heen zodat de veertjes op je voorhoofd liggen. Zorg ervoor dat je haarband goed zichtbaar is. 

Haal nu het klemmetje uit je haar en laat je twee plukken los hangen langs je gezicht. Geuss what? We zijn alweer klaar met de tweede look! Beide haarstyles zijn super simpel maar zien er erg romantisch uit. 

Welke haarstyle vinden jullie mooier?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 12 februari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Wat een gave haarband! Zo eentje moet ik nog vinden :P staat je ook echt heel goed!

 
Op 12 februari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Ten eerste; wat heb je toch een prachtige bos haar. Het haarbandje vind ik ook heel pretty! Allebei de looks zijn mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de eerste omdat je haar daar zo leuk opbolt!

 
Op 12 februari, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Je krullen zien er amazing uit! <3

 
Op 12 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Wauw je haar Britt.. Mag ik een beetje van je lenen? Ziet er super uit met de haarbandjes, erg cute! <3

 
Op 12 februari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Ziet er super leuk uit! En je haar.. prachtig!! x

 
Op 12 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat staan deze looks je goed! Je doet me echt denken aan een Disney prinses, haha.

 
Op 14 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik heb de mijne bij de Claires gekocht!

 
Op 14 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief, dankjewel! <3

 
Op 14 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 14 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jij altijd hihi! Dankjewel <3

 
Op 14 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 14 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw, grootste compliment ever! Dankjewel <3 Was het maar zo een feest!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage