<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Nee, ik wil niet in andere Disneys werken!

2 februari 2016

Nee, ik wil niet in andere Disneys werken!



Werken in Disneyland Parijs is echt een dream come true. Als dit mijn baan was in Nederland dan zou ik door gaan totdat ik een oud, gerimpeld dametje was. Het is hier écht fantastisch en ik zou mezelf voor altijd haten als ik deze ervaring nooit aan was gegaan maar zoals ik al zeg is dit maar een ervaring en daar blijft het ook bij. Één keer en daarna nooit meer. In het artikel van vandaag deel ik het antwoord achter de vraag die iedereen mij stelt ; wil je niet in andere Disney's werken?

Het antwoord is nee.
Ik krijg heel vaak de vraag of ik in andere Disney's wil werken. Voornamelijk mijn familie in Amerika vraagt het vaak. Die willen natuurlijk dat ik in Disneyworld Florida ga werken omdat dat dichterbij is maar mijn antwoord is simpel. Nee, ik wil niet in andere Disney's werken. Het is echt een geweldige baan. Al mijn banen in de toekomst zullen niks zijn vergeleken met Disney maar dat betekent niet dat ik hier voor altijd wil blijven of in andere Disney's wil werken. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet over na hebt gedacht om auditie te doen voor Shanghai waar in juni 2016 een nieuwe Disney park komt. Het zou fantastisch zijn als ik zou worden aangenomen en daarom doe ik juist geen auditie. Stel ik word aangenomen? Verhuizen naar Frankrijk vond ik al een gigantische stap maar verhuizen naar Florida, Californië, Tokyo, Hong Kong of Shanghai zou ik echt niet kunnen, dat zou echt een té grote stap zijn. Afscheid nemen van mijn baan in Disneyland Parijs gaat ontzettend moeilijk worden, dat weet ik, maar voor altijd in Disney werken is gewoon niet voor mij.

Waarom niet?
Huisje, boompje, beestje. Dat is mijn echte droom. Nu dat ik werken in Disney van mijn bucketlist af kan strepen is het tijd voor de volgende fases in mijn leven. Als klein meisje droomde ik al over Mr. Right vinden, samenwonen, verloven, trouwen en kindjes krijgen. Nu betekent dit niet dat zodra ik weer in Nederland woon dat dit allemaal meteen gaat gebeuren maar langzamerhand wil ik wel deze kant op in mijn leven. Voor altijd in Disneyland Parijs werken klinkt fantastisch maar ik moet ook realistisch zijn. Dat zou betekenen voor altijd in Frankrijk wonen en - alvast sorry not sorry - maar ik vind de Franse mensen ver-schrik-ke-lijk! Ook is het niet de ideale baan voor een moeder. Je weet een paar weken van te voren je rooster maar je hebt nooit vaste dagen waardoor het soms lastig zou kunnen zijn qua oppas regelen. Oh en mijn vriend wilt ook niet hier naartoe verhuizen dus voor altijd een long distance relationship hebben zit er voor mij ook niet in.

A dream is a wish your heart makes.
Ik ben momenteel één van mijn dromen aan het waar maken maar ik kan ook stiekem niet wachten om mijn andere dromen ook waar te maken. Ik vind dit voor nu echt de leukste baan ooit (zal ook wel zo blijven) en hoop dat de tijd iets langzamer kan gaan zodat ik hier nog extra kan genieten maar over een tijdje zal ik wel echt afscheid moeten nemen van Disney en verder gaan met mijn leven. Ik leef nu echt in een droom, in the Disney bubble zoals wij het hier noemen, het is geweldig maar ooit moet ik terug gaan naar 'the real world'.

In welke Disney zouden jullie willen werken?

liefs, Brittany

Labels:

22 reacties:

Op 02 februari, 2016 , Anonymous Claudia zei...

Ik kan dat wel goed begrijpen, denk ik. Dat zijn dingen die je niet moet laten liggen, maar om het echt je hele leven te blijven doen is een ander verhaal.

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Naomi @ deliciae.org zei...

Ik snap het wel, je zou dan teveel moeten opgeven en dat is niet leuk. Ik heb zes maanden gewerkt in Orlando en vond het super gaaf maar ik had dan ook geen verplichtingen of een relatie dus voor mij was die keuze een stuk makkelijker.

De Disney Bubble ken ik ook maar al te goed! Het gaat zo snel dat je niet alles kan verwerken waardoor het lijkt alsof het een droom is. Af en toe denk ik nog eens terug en kan ik nog niet geloven dat ik er echt zes maanden ben geweest. Raar gevoel is dat!

 
Op 02 februari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Misschien vind je prince charming juist wel in Disney! Nee, ik begrijp het best wel goed. Als je het gevoel hebt dat je wilt gaan settelen staat zo ver weg wonen daar recht tegenover. Wel heel gaaf om in Disney te werken!

 
Op 02 februari, 2016 , Anonymous Esther zei...

Misschien moet je juist je eigen leven leiden en niet je leven leiden zoals andere dit doen. En tipje! Je kan beter Disney parken zeggen ipv Disney's dit komt nogal raar over.

 
Op 02 februari, 2016 , Anonymous Floriane zei...

Ooooh, ik zou heel graag stage lopen bij Disneyland Parijs! Het lijkt me helemaal geweldig, zeker na het lezen van al je leuke posts erover!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Ik kan je heel goed begrijpen hoor! Uiteindelijk houd het gewoon op en moet je een keuze maken. Maar het is inderdaad in ieder geval iets wat je van je bucketlist af kan strepen: werken in Disney. Het was in ieder geval een fantastische ervaring waar je later met een glimlach op terug zal kijken! xo

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ik begrijp je wel hoor, want ik zou dat zelf ook niet kunnen en als je hart niet helemaal bij het disney geval ligt dan kan je het ook beter niet doen ook al is het zo een grote kans

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger X zei...

Ik kom je blog net tegen en iemand die ik ken heeft ook in Disneyland Parijs gewerkt. Ze is daar echt net weg. Misschien ken je haar wel!
Liefs

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Precies!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw wauw super gaaf. Het gaat inderdaad zo snel allemaal..

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Nou, mijn prince Charming woont al in Nederland haha. Dankjewel!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Waar haal jij uit dit artikel dat ik mijn eigen leven niet leid als ik vragen mag?

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw lief. Gewoon audutie doen!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja is ook zeker zo. Ik ga hier later zeker weten met een glimlach op terug kijken.

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Precies dat!

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat toevallig, wie als ik vragen mag?

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger MyLifeAsMendie zei...

supergaaf dat je dit mag meemaken! ik zou zelf heel graag een buitenlandse stage doen, maar ben bang dat ik thuis heel erg ga misse. heb je misschien tips om die stap toch te nemen ?

 
Op 02 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ik heb wel tips tegen heimwee! Misschien heb je hier wat aan ; http://brittanyyelizabeth.blogspot.fr/2015/11/8-tips-tegen-heimwee.html

 
Op 03 februari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Heel mooi omschreven Britt, je moet doen wat voor jou het beste voelt. Ik vind het heel erg logisch zelfs dat dit een ervaring is en dat je straks, of later, graag huisje boompje beestje wilt. Deze ervaring zul je nooit vergeten en geniet nog van de tijd daar. Een tijd die je nooit zult vergeten!! Ik denk dat veel mensen jaloers zijn op zo'n baantje in Disney. Je doet t super Britt!

 
Op 03 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw wat ben je toch ook een lieverd! Dankjewel! <3

 
Op 03 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Volgens mij moet je job bij Disney een unieke ervaring zijn en moet je ervan genieten van het laatste moment. Ik denk dat zo'n ervaringen je juist doen nadenken over wat je later echt wilt :)

 
Op 04 februari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Je hebt helemaal gelijk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage