<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Victoria's Secret | Fragrance Mists Christmas Edition

7 januari 2016

Victoria's Secret | Fragrance Mists Christmas Edition


Mijn zus ging begin December naar Amerika toe en zij vond het wel een goed idee om daar mijn kerst cadeau te kopen. Zij weet hoe gek ik ben op Victoria's Secret dus haar keus was al vrij snel gemaakt. Ze liet mij al een foto zien van de Victoria's Secret tas dus ik wist al dat ik iets van Victoria's Secret zou krijgen ik wist alleen niet wat en dat maakte mij natuurlijk erg nieuwsgierig. 

Ik heb mijn kerst iets later gevierd dan normaal dus geduld had ik bijna niet meer! Het was tijd, ik mocht hem eindelijk open maken en wat was ik toch verschrikkelijk blij zeg. Mijn zus is echt de liefste! Ze besloot dus een fragrance mist gift set voor mij te kopen. Heerlijk! De verpakking alleen al ziet er magisch uit. Het is een kerst editie vandaar de rode lintjes en gouden sterretjes. 

Ik ben gek op de geurtjes van Victoria's Secret dus blijer dan dit kon zij mij niet maken. Deze gift set bestaat uit 6 fantastisch ruikende fragrance mists en ik ga ze vandaag één voor één reviewen voor jullie. Alle body mists hebben een inhoud van 75ml. Dat is dus een hoop heerlijkheid in één doos!

Love Spell
De eerst fragrance mist die ik uit het doosje haal is Love Spell. Dit geurtje heb ik ooit eerder gehad maar die was open gegaan in mijn tas dus ik kon er helaas niet lang van genieten. Deze geur bevat bloemen extracten, kersenbloesem en perzik. De kersen geur is zeker overheersend maar door de geweldige combinatie is deze geur niet té zoet. Perfect dus! Ik vind Love Spell wel een echte zomer geur.

Dream
Victoria's Secret fragrances zijn meestal erg zoete geuren en niet iedereen houdt daarvan. Ben je niet zo een zoete liefhebber dan is Dream de fragrance voor jou! Het is echt een hele frisse, alle daagse geur. Dream bevat marine notes en peony. Dit is een geur die je elk seizoen wel op kan spuiten. 

Pure Seduction
Ben je juist opzoek naar een zware zoete geur? Dan weet ik zeker dat je opzoek bent naar Pure Seduction. Ik vind zoete parfums heerlijk voor in de lente en zomer en daarom is Pure Seduction ook één van mijn favorieten. Deze geur bevat rode pruimen en zoete fersia. Een heerlijk zoete combinatie die ook wel erg romantisch ruikt. 

Coconut Passion
Zelf vind ik kokos helemaal niet lekker alleen de geur vind ik wel echt heerlijk ruiken. Een fragrance die naar kokos én vanille ruikt? Dat klinkt wel erg goddelijk. Ik heb het natuurlijk over Coconut Passion. Deze geur is zeer geschikt voor in de zomer maar je zou hem ook eventueel in de lente kunnen gebruiken. 

Passion Struck
Dit is ook weer een geur die niet al te zoet is. Het is een warme geur die gemaakt is van fuji appel en vanille orchidee. Ik vind dat de appel geur wat meer overheerst waardoor de vanille geur een beetje verdwijnt. Hierdoor is hij niet al te zoet. Ik vind dit wel een heerlijke geur voor in de herfst en winter maar je zou hem eventueel ook in de lente en zomer op kunnen spuiten.

Sheer Love
De laatste fragrance mist die ik eruit haal is Sheer Love. Dit vind ik een ontzettend lieve, lichte en bloemige geur voor alle dames. De geur bestaat uit witte katoen en roze lely. Deze fragrance zou je altijd wel even op kunnen spuiten. Hij is voor alle seizoenen prima. 

Welke vinden jullie het lekkerst klinken?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 07 januari, 2016 , Blogger Darina zei...

Ze lijken me allemaal heerlijk maar Coconut Passion het meeste maar ik hou nu eenmaal van kokosgeur :)

 
Op 07 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Oooo wat een prachtig cadeau! Ik ben zelf ook helemaal fan van de producten van Victoria's Secret en zou ze niet meer weg kunnen denken uit mijn geurencollectie. Wat een schattige verpakking, deze mists zijn ook super handig mee te nemen. Ik ben zelf fan van de Sheer Love!

 
Op 07 januari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Ik vind passion het lekkerst klinken! Wat een ontzettend lief en gaaf cadeau :D

 
Op 07 januari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Aaah wat een supergaaf cadeau!

 
Op 07 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Oh wat lekker zeg. Leuk cadeau !

 
Op 08 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha, hij is zeker lekker!

 
Op 08 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, Victoria's Secret verslaafd haha.

 
Op 08 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Hihi <3

 
Op 08 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Vond ik ook <3

 
Op 08 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Zeker lekker!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage