<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn vriendin gaat een jaar weg - Update

19 januari 2016

Mijn vriendin gaat een jaar weg - Update


Net voordat ik naar Frankrijk verhuisde en mijn dromen waar ging maken schreef mijn vriend een artikel over het feit dat ik een jaar weg ging. Hebben jullie die nog niet gelezen? Dan kunnen jullie die hier terug lezen. Nu heeft hij weer een artikel geschreven die ik vandaag met jullie ga delen. Is hij nog steeds blij met zijn keus? Hoe gaat het nu tussen ons én denkt hij dat wij het nog steeds vol kunnen houden? Lets find out!

Ben je nog steeds blij met de keus die je hebt gemaakt om Brittany te laten gaan?
Of ik nog steeds blij ben met me keuze? Het had niet beter kunnen zijn, de rust is heerlijk. Nee eigenlijk mis ik Brittany stiekem best wel heel erg maar als je me echt vraagt of ik nog steeds achter mijn keuze sta om haar haar droom te verwezenlijken dan zeg ik altijd ja!

Ben je er al aan gewend dat je haar niet zo vaak zit?
Eigenlijk gaat het me wel redelijk af. Ik mis haar wel maar spreek haar wel elke dag. Dat maakt het wel wat makkelijker en heb haar tot nu toe ongeveer om de 2 maanden weer kunnen zien en moet zeggen dat dat mij wel voldoening geeft. Je hebt beide een leven en die moet je ook kunnen leven met of zonder elkaar in de buurt.

Hoe vaak heb je haar al opgezocht?
Ik heb Brittany nu 2x opgezocht in 4 maanden tijd dat ze nu weg is. Misschien als je het wegbrengen meetelt 3x. 

Hoe vaak wil je haar nog bezoeken?
Ik wil haar zeker nog wel 4 of 5 keer gaan opzoeken!

Hoe gaat het tussen jullie?
Ik vindt dat wij het nog best wel goed doen voor zo'n lange afstand. Nog steeds geen ruzies gehad of wat dan ook dus ik ben een blij mens!

Hoe erg mis je haar? Dacht je dat het erger zou zijn?
Ik mis haar elke dag. Ook op de kleinere momentjes of als je andere mensen hun liefde ziet delen met elkaar maar je moet het een plekje geven tot op het moment dat je haar weer ziet en dan ben ik intens blij van binnen!

Wat is er in de afgelopen tijd in jouw leven veranderd?
Er is een gat ontstaan in het niet zien van Brittany en nu steek ik me tijd in dingen die ik leuk vindt om te doen.

Denk je nog steeds dat jullie het vol kunnen houden?
Ik weet wel zeker dat wij in staat zijn om dit vol te houden! Ik zie geen reden in dat dat anders zal zijn, ik ben gek op haar!

Is er nog iets wat je tegen Brittany wilt zeggen? 
Dat ik onwijs trots op haar ben in alles wat ze doet en dat ik niet kan wachten tot ze weer terug is in Nederland maar eerst nog even genieten van je ervaringen daaro in dat verre Marne La Valleé! Ik hou van je lieverd!

Vinden jullie updates van mijn vriend leuk om te lezen?
liefs, Nick & Brittany

Labels:

25 reacties:

Op 19 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Aaah, ik smelt!! Wat heb jij een lieve vriend. Gelukkig kunnen jullie elkaar zo af en toe nog wel zien! Ik vind deze updates zeker leuk Britt <3

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Darina zei...

Wat ontzettend lief! En de updates zijn zeker leuk om te lezen!

 
Op 19 januari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Aaaah wat ontzettend lief dat je vriend zo liefdevol over jullie relatie schrijft! Ik kan mij goed voorstellen dat het ondanks alles lastig om elkaar te moeten missen. Maar je droom volgens is ook belangrijk. En voordat je het weet zijn jullie weer veel samen als je terug ben in Nederland. <3

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Maaike Sanders zei...

Ahhhhh wat lief om te lezen dit!

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Daphne zei...

Superlief! Ik heb echt respect voor jullie twee, ik zou het zo moeilijk vinden!

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat superlief dit :). Ik moet mijn vriend elke keer 6 maanden missen en alles op alles zetten om hem hierheen te halen, but it's worth it :)

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wat een lieverd zeg super lief1 <3

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd! <3

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel, fijn om te horen!

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat een lieve woorden! Dankjewel!

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw super lief, dankje!

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah jeetje, heftig! Het is inderdaad worth it!

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Jawel hé hihi.

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk om te lezen, ik snap dat hij je mist, maar ik werd er echt blij van dat die zegt dat hij geen spijt van zijn keuze heeft om jouw droom achterna te kunnen gaan

 
Op 20 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aaah dit is zo lief! Ben zo blij voor je dat het zo goed gaat.

 
Op 20 januari, 2016 , Blogger Chelsey Meijners zei...

Oooh, wat super lief om te lezen. Ik ben zo blij om te lezen dat hij, ondanks de afstand, nog steeds zo dol op jou is!

 
Op 20 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ah wat lief! Leuk dat je vriend mee wil werken hieraan :) Elkaar vrij laten is goed! Goed om te horen dat het ondanks de afstand toch heel goed gaat tussen jullie.

 
Op 20 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Werd ik zelf ook blij van hihi!

 
Op 20 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 20 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ben ik ook blij mee <3

 
Op 20 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, het gaat helemaal goed tussen ons hihi!

 
Op 22 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja super leuk om te lezen! Best lastig af en toe weet ik uit ervaring. Gelukkig wonen jullie op vrij korte afstand en is af en toe een weekendje zelfs te doen. Komt helemaal goed met jullie!

 
Op 23 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 25 januari, 2016 , Anonymous Lindsey Beljaars zei...

Aah zo super lief!!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage