<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Hünkemoller | Pink leopard onesie

15 januari 2016

Hünkemoller | Pink leopard onesie



Iets wat al heel erg lang op mijn wishlist stond was een onesie. Ik heb stad en land afgezocht voor de perfecte onesie maar nooit had ik hem gevonden. Ik wist niet precies waar ik opzoek naar was totdat ik heel toevallig een foto zag van een roze luipaard onesie. Deze moest en zou ik hebben en mijn vriend was lief genoeg om hem als kerst cadeautje te kopen.

Hier in Frankrijk hebben wij geen Hünkemoller dus ik vroeg mijn vriend of hij deze voor mij zou kunnen kopen en dat ik hem dan terug zou betalen. In plaats daarvan kocht hij hem voor mij voor kerst! Het is een licht roze onesie met iets donker roze luipaard 'vlekken'. Aan de voorkant in het midden zit er een rits zodat je hem makkelijk aan en uit kunt krijgen. 

Ik ben een kleine dame die maar 1,50m is dus een XS was echt wel nodig. Mijn vriend vertelde mij dat hij op een onmogelijke zoektocht ging om een XS te vinden en uiteindelijk heeft hij hem gelukkig kunnen vinden. Hij is van fleece gemaakt dus zacht is hij zeker én hij is heerlijk warm! Wie zou mij niet willen knuffelen als ik deze onesie aan heb?

Ik wist dat mijn onesie een capuchon had maar wat ze niet op de website lieten zien was dat hij ook nog is schattige oortjes heeft! Nu ben ik een échte luipaard! De Hünkemoller heeft nog een aantal andere leuke onesies voor verschillende prijzen maar ben jij net zo verliefd geworden op deze onesie als mij? Deze onesie is verkrijgbaar zowel online als in de winkels in maten XS tot en met XL voor maar liefst €39,99. 

Hebben jullie een onesie?

liefs, Brittany

Labels:

23 reacties:

Op 15 januari, 2016 , Blogger kimmetjekims zei...

Ooooh die lijkt me heerlijk warm! Wat een mooie ook, roze, hihi! Wat lief van je vriend. Ik wil ook graag nog eens een onesie, lijkt me heerlijk zitten.

 
Op 15 januari, 2016 , Anonymous Svenja zei...

Wat een ontzettend lief cadeau van je vriend. De onsie ziet er ontzettend schattig en vooral heerlijk warm uit, love it!

 
Op 15 januari, 2016 , Anonymous Tineke zei...

Hij is heel erg leuK! Mijn voorkeur gaat uit naar een gewone pyjama, maar dat maakt de onesie niet minder leuk!
Liefs

 
Op 15 januari, 2016 , Blogger Darina zei...

De onesie ziet er leuk uit. Ik heb er geen omdat mijn voorkeur er niet naar uitgaat, maar ik heb van dezelfde stof een korte jasje van de Hunkemoller. Superzacht en warm!

 
Op 15 januari, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

ah wat schattig

 
Op 15 januari, 2016 , Blogger Bianca zei...

Ooh die is leuk haha. Ik heb nog nooit een onesie gehad eigenlijk

 
Op 15 januari, 2016 , Blogger Rebecca zei...

Oke, die is echt geweldig!
Roze is goed, luipaard print is goed en fleece is goed
HEERLIJK <3

 
Op 16 januari, 2016 , Blogger Maris zei...

Wat een leuke! Ik heb hem ook zien hangen. Ik heb zelf een onesie van de Primark en die zit heerlijk! Je hebt een ontzettend leuke blog en ik ga je zeker volgen!
liefs

 
Op 16 januari, 2016 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat leuk! Onesies zoeken is een ramp, k heb er wel, maar ze zijn allemaal te kort. Ik ben 1,81 en mn benen zijn heel lang ><

 
Op 16 januari, 2016 , Anonymous Mariska zei...

Dat ziet er zo geweldig uit, ik wil er ook een! Deze is heel mooi :D Super lief van je vriend :)

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja, ik wist wel dat jij deze leuk zou vinden vanwege het roze haha!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Haha, kan ik wel begrijpen!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Oeh, dat is ook leuk!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Thanks!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

I KNOW RIGHT! <3

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

De Primark onesies zijn ook fijn ja! Aw lief van je!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw, bij mij juist altijd te lang haha!

 
Op 17 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 18 januari, 2016 , Blogger Jouvence zei...

Wat een leukerd! ♥ xx Liefs

 
Op 19 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 08 mei, 2016 , Anonymous Anoniem zei...

hoi
wat leuk ik heb de zelfde onesie.
de onesie staat je super goed.
ik vind de onesie super fijn zitten.
mvg bas

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage