<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: TAG | My life in the new year

30 december 2015

TAG | My life in the new year



Er komt alweer een eind aan dit fantastische jaar dus laat die flessen champagne maar poppen en trek je mooiste jurk maar weer is een keer aan want het is alweer bijna oud & nieuw. Het nieuwe jaar is alweer in zicht en daarom leek het mij leuk om een tag in te vullen. Er bestaan al een aantal oud en nieuw tags maar die spraken mij allemaal niet zo aan dus heb ik er maar zelf eentje verzonnen!

Waar en met wie ga jij oud en nieuw vieren?
Dit jaar vier ik oud en nieuw samen met mijn vriend en schoonouders. Zij zijn hier vanaf vandaag tot 2 januari. Wij vieren oud en nieuw in Disneyland Parijs. Wij willen om 12 uur vuurwerk kijken bij het kasteel wat ik zelf echt ontzettend romantisch vind.

Wat doe jij op 1 januari?
Mijn wekker staat lekker vroeg want ik moet helaas om half 9 aanwezig zijn op mijn werk. Dat word echt een pittig zwaar dagje maar hopelijk weet ik het te overleven! Gelukkig staat vriendlief mij op te wachten na werk dus hopen dat de dag lekker snel voorbij gaat!

Welke tip(s) neem je mee het nieuwe jaar in?
Het is misschien geen tip maar een quote ; a dream is a wish your heart makes. In 2015 is dit echt mijn favoriete quote geworden. Ik vind hem zelfs zo mooi dat ik hem als tattoo wil. Ik heb hier zelfs een artikel over geschreven die jullie hier terug kunnen lezen.

Goede voornemens?
Ik doe niet echt aan goede voornemens omdat ik weet dat ik ze toch niet volhoud of waar kan maken haha. Ik wil wel nog meer op mijn eten letten. Ik heb een zware chocolade verslaving en moet daar een beetje af zien te komen.

Waar zie jij jouw blog heen gaan in 2016?
Hopelijk blijft mijn blog alleen maar groeien en groeien. Ik wil heel graag een 50mm lens aanschaffen zodat ik nóg mooiere foto's kan maken. Ik wil mijn fotografie wat beter aanpakken en serieuzer nemen. Ook wil ik meer tijd nemen voor mijn artikelen en ze niet afraffelen.

Hoe zie jij jouw leven in het jaar 2016?
Ik woon hier minstens nog een half jaar dus het eerste gedeelte van het jaar staat nog in het teken van Disney. Na Disney wil ik eerst even een beetje uitrusten en tijd voor mezelf nemen. Daarna wil ik graag weer aan het werk en als het lukt wil ik graag samen gaan wonen met mijn vriend.

Zijn er dingen die je anders gaat/wilt doen in nieuwe jaar?
Eigenlijk vind ik mijn leven hoe het nu is prima. Ik heb de aller beste vriend, geweldige vrienden en een fantastische (schoon)familie. Ik ben er dit jaar achter gekomen wie mijn echte vrienden zijn. De mensen die mij eigenlijk links hebben laten liggen sinds ik in Frankrijk woon en nooit een berichtje hebben gestuurd noem ik geen echte vrienden meer. Sorry not sorry.

Is er iets waar je naar uitkijkt?
Nog steeds in Disney werken natuurlijk en mijn ervaringen met jullie delen. Ik hoop dat ik hier nog veel meer kan leren dan dat ik al heb gedaan. Ik kijk er ook naar uit om elke dag weer nieuwe mensen te leren kennen. Maar stiekem kan ik ook niet wachten totdat ik weer in Nederland woon.

Voel je vrij om deze tag zelf over te nemen! Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden dus als je hem hebt ingevuld laat het achter in de comments!

Wat gaan jullie met oud en nieuw doen?

liefs, Brittany

Labels:

12 reacties:

Op 30 december, 2015 , Anonymous Mariska zei...

Wat een leuke tag, ik zie 'm nu voor het eerst :) veel geluk in het nieuwe jaar en fijne jaarwisseling!

 
Op 30 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Trots op je lieverd 😘

 
Op 30 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat wordt een romantische jaarwisseling! Een gelukkig en succesvol nieuwjaar gewenst!

 
Op 30 december, 2015 , Blogger Maxine zei...

Wat leuk! Geniet van je jaarwisseling! En ik wens je een gelukkig 2016! x

 
Op 30 december, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat leuk dat je vriend en je ouders komen maar wel jammer dat je de dag erop gewoon moet werken! maar opzicht een prima locatie om het te vieren. geniet er enorm van!

 
Op 31 december, 2015 , Blogger kimmetjekims zei...

Wat een leuke tag! Wat lijkt het mij ook fantastisch om zo door Disneyland heen te mogen huppelen. Ik hoop dat al je wensen voor 2016 mogen uitkomen en je in 2016 fijn samen kunt gaan wonen met je vriend. Hele fijne jaarwisseling, liefs!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel schat!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Heel lief!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Ja helaas maar het is niet anders haha. Ja toch haha!

 
Op 01 januari, 2016 , Blogger Unknown zei...

Aw echt heel lief van je! Gelukkig nieuwjaar!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage