<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mirror mirror on.. my phone?

26 december 2015

Mirror mirror on.. my phone?



Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft het mooiste telefoonhoesje van het land? Oh wacht, dat ben ik! Ik vertelde gister dat ik mijn kerst cadeautjes pas na 30 december zou krijgen maar ik heb tóch nog een cadeautje open kunnen maken op kerst en dat is namelijk dit prachtige telefoon hoesje!

 Dit telefoonhoesje komt van het merk Moschino. Ik vind dit zelf nogal een een prijzige merk maar zodra ik dit telefoonhoesje zag wist ik gelijk dat hij op mijn kerst wishlist moest. Mijn moeder vond dit telefoonhoesje zo goed bij mij passen dat zij hem zonder twijfel voor mij heeft besteld. Het merk Moschino gebruikt namelijk soms Barbie producten voor inspiratie en dit is er één van!

Wat ik zelf natuurlijk het aller leukst aan dit telefoonhoesje vind is het feit dat het op een spiegel lijkt. Ik zal volgens mij wel een paar aparte blikken kijken op straat met dit telefoon hoesje maar dat vind ik niet erg en eigenlijk best wel grappig. Het telefoonhoesje is roze en bestaat voor een groot deel uit rubber. Hierdoor kan je je telefoon er makkelijk uithalen. 

Ze hebben gelukkig ook nog is aan de knopjes aan de zijkant gedacht. Het telefoonhoesje is dik maar je hoeft helemaal niet hard te duwen en het knopje word al ingedrukt. Aan de onderkant hebben ze ook nog een gat gemaakt zodat je je oortjes en oplader alsnog in je telefoon kan steken zonder het hoesje eraf te halen. 

Ik ben mijn moeder natuurlijk ontzettend dankbaar voor dit fantastische kerst cadeau! Dit telefoonhoesje kan je tegenwoordig op verschillende sites vinden voor verschillende prijzen maar ik moet jullie teleurstellen dat dit telefoonhoesje bij de meeste sites is uitverkocht. Hou jullie ogen open en misschien kunnen jullie er zelf nog eentje scoren. 

Wat vinden jullie van mijn telefoonhoesje?

liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hahahaha geweldig hoesje!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat onwijs leuk! Zou niets voor mij zijn maar kan me wel helemaal voorstellen dat je er zo blij mee bent :D

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 26 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leukie! Echt anders dan anders, maar daarom juist zo gaaf :)

 
Op 27 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje!

 
Op 27 december, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

haha geweldig ziet er super uit liefs

 
Op 29 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage