<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn 10 favoriete Disney attracties.

8 december 2015

Mijn 10 favoriete Disney attracties.

Werken in Disneyland Parijs heeft zéker zijn voordelen. Zo mag ik bijvoorbeeld gratis het park in! Doordat ik gratis het park in mag ben ik er zeker al heel wat keren geweest en heb ik in bijna alle attracties gezeten en nee ik vind het niet saai worden! Ik heb een lijstje gemaakt van mijn 10 favoriete Disney attracties en die deel ik vandaag gezellig met jullie! 


1. Disney Dreams & de parades.
Dit zijn misschien geen attracties maar elke keer als ik het park bezoek moet ik deze twee dingen gezien hebben. Je hebt op het moment een aantal keer per dag de Christmas Parade en om 17:00/17:30 uur de normale parade. Disney Dreams is het licht/vuurwerk/water show bij het kasteel. Disney Dreams is nu veranderd in Christmas Dreams maar als ik heel eerlijk ben vind ik de 'normale' Dreams leuker. Door de Christmas Dreams kom je wel echt in de kerst sfeer.

2. Rock 'n' Roller coaster.
Dit is mijn favoriete achtbaan in Disney! Deze achtbaan vind je in de Walt Disney Studio's. Je word afgeschoten, gaat super hard en een aantal keer over de kop. Ben je een grote Areosmith fan? Dan móet je in deze achtbaan gaan aangezien je de hele rit kei hard Areosmith muziek hoort.

3. Buzz Lightyear Lazer Blast.
Ben je niet zo van de achtbanen? Dan is Buzz Lightyear Lazer Blast een hele leuke attractie voor jou. Het is een rustige attractie waarbij je in een karretje zit en op van alles moet schieten om zoveel mogelijk punten te verdienen.

4. Indiana Jones and the Temple of Peril.
Weer een achtbaan. Voor de mensen die niet graag over de kop gaan moet ik jullie helaas teleurstellen want deze achtbaan gaat één keer over de kop. Je zou het niet verwachten vanwege de manier hoe je in de achtbaan zit maar het is echt zo en het was een grote verrassing maar wel erg leuk.

5. Ratatouille : The Adventure.
Ratatouille is de nieuwste attractie in Disneyland Parijs. Omdat hij de nieuwste attractie is is de rij altijd ontiegelijk lang. Een tip van mij, ga als het park bijna dicht gaat want dan is er helemaal niemand. Het is een te gekke 3D attractie die voor iedereen leuk is!

6. Space Mountain : Mission 2.
Ook Space Mountain is een achtbaan. Bij Space Mountain word je ook afgeschoten en word mee genomen in een reis door het heelal. Deze achtbaan gaat ook weer een aantal keer over de kop dus voor de echte dare devils is dit een geweldige achtbaan.

7. The Twilight Zone Tower of Terror.
Toen ik jong was ging ik in Amerika al in de Tower of Terror en wat vond ik het ik het toen al geweldig. Je zit in een lift en gaat een aantal keer omhoog en dan val je naar beneden. Je krijgt er de kriebeles in je buik van!

8. Big Thunder Mountain.
Eindelijk een achtbaan die niet over de kop gaat! Voor de mensen die niet van over de kop gaan houden maar wel achtbanen leuk vind dan is Big Thunder Mountain de achtbaan voor jou. De rit duurt wel echt een aantal minuten dus hij is zeker het wachten waard.

9. Frozen Sing-A-Long.
Voor alle Frozen fans is er in Disney een show van ongeveer 20 minuten waarbij je heerlijk mee mag bleren met al je favoriete Frozen liedjes. De show is echt prachtig. Je kan hem zowel in het Engels als in het Frans zien.

10. Pirates of the Caribbean.
Vind jij water attracties leuk? Dan zal je zeker wel genieten van Pirates of the Caribbean. Je zit in een bootje en gaat langs verschillende scenes met allemaal piraatjes. Je gaat een aantal keer net zoals een achtbaan naar beneden maar het gaat totaal niet hard én je word niet nat! Let wel op want er word wel een foto van je gemaakt dus bedenk alvast van te voren een leuke piraten pose!

Wat is jullie favoriete attractie in Disney?

liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 08 december, 2015 , Blogger HosteSarah zei...

De Frozen sing-a-long vond ik echt fantastisch. Al had ik die stiekem liever meegemaakt als kind... nu durfde ik niet zo goed meezingen uit schrik dat iedereen mij raar zou bekijken. Haha.

 
Op 08 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Het is juist leuk om mee te zingen! Je ziet de mensen om je heen toch nooit meer haha!

 
Op 08 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oh wat leuk om te zien, ik wil snel weer eens daarheen!

 
Op 08 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja leuk! Kom, kom, kom!

 
Op 09 december, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik vind disney sowieso leuk, al veelte lang niet geweest en jij huppelt er elke dag rond haha

 
Op 09 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Kom me snel opzoeken hihi!

 
Op 11 december, 2015 , Anonymous Claudia zei...

Space Mountain vond ik echt heel tof. Zo'n 14 jaar geleden was ik in Disney geweest en toen ging de Indiana Jones nog achteruit. Dat was echt zo ongelooflijk cool. Ik was dat verhaal vorig jaar (toen ik naar Disney ging met een vriendin) aan het vertellen toen we in de rij stonden. Ging die niet meer achteruit. Het schijnt dat het te gevaarlijk was, maar dat vond ik destijds de leukste attractie.

 
Op 12 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aw super jammer! Ik ken hem niet anders maar ik geloof best dat dat gaaf was!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger sharonnavarro zei...

Tower of Terror & Buzz Lightyear zijn ook echt mijn favorieten! En natuurlijk Disney Dreams en de parade!

 
Op 29 december, 2015 , Blogger sharonnavarro zei...

Tower of Terror & Buzz Lightyear zijn ook echt mijn favorieten! En natuurlijk Disney Dreams en de parade!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage