<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: TMI (too much information) tag

30 november 2015

TMI (too much information) tag

Laatst werd ik door lieve Leonie van AllAboutLeonie.nl getaged om de TMI oftewel Too Much Information tag in te vullen. De TMI tag is echt een gigantsiche tag met maar liefst 50 vragen! Toen ik Leonie haar artikel aan het lezen was zat ik bij mezelf te denken dat ik het wel een hele leuke tag vond en toen ik door haar werd getaged wist ik zeker dat ik hem in wilde vullen voor jullie! Willen jullie iets té veel informatie over mij weten lees dan voor al ever verder.


1. Wat draag je? 
Ik heb mijn nieuwe panter print fluffy vest aan met een wit shirtje en een spijkerbroek. Niet echt iets heel bijzonders.

2. Ben je weleens verliefd geweest.
Ja! Ik ben nu al 4 jaar verliefd op Nick.

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Uhm, ik vond het toen erg vervelend maar nu doet het me vrij weinig!

4. Hoe lang ben je?
Volgens de mensen van Disney ben ik 1,49m. Klein maar fijn!

5. Hoeveel weeg je? 
Ik heb hier in Frankrijk geen weegschaal maar toen ik mezelf voor het laatst had gewogen woog ik 49 kilo. Zelf vind ik dit voor mijn lengte iets te zwaar al is mijn BMI prima.

6. Heb je tattoo's?
Ja, ik heb één tattoo en zou er graag meer willen! Willen jullie meer over mijn tattoo weten? Klik dan hier.

7. Heb je piercings?
Nee. Ik had ooit een navelpiercing maar die groeide uit mijn lichaam. Verder heb ik in allebei mijn oren twee gaatjes maar dat vind ik geen piercings.

8. OTP (one true paring, een koppel dat je perfect bij elkaar vind passen). 
Mijn vriend en ik natuurlijk! Of telt dat niet?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel? 
Phoe, lastig. Ik twijfel tussen Dan en Serena van Gossip Girl en Hanna en Caleb van Pretty Little Liars.

10. Wat is je favoriete serie?
Zonder twijfel, Pretty Little Liars!

11. Wat is je favoriete band?
Ik heb geen favoriete band maar waar ik momenteel het liefst naar luister is Justin Bieber.

12. Wat mis je?
Alles en iedereen in Nederland. Mijn familie, vriend, vrienden en vriendinnen, mijn huis, mijn bed, alles!


13. Wat is je favoriete liedje?
Ik twijfel tussen Sorry en What do you mean. Allebei van Justin Bieber.

14. Hoe oud ben je?
Ik ben momenteel 21 jaar oud.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Ik ben een kreeft!

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Eerlijk en betrouwbaar. Deze twee dingen zijn zeer belangrijk als je een langeafstandrelatie hebt.

17. Wat is je favoriete quote?
"A dream is a wish your heart makes" - Cinderella. Ooit wil ik deze quote als tattoo laten zetten.

18. Wie is je favoriete acteur?
Channing Tatum! (zo voorspelbaar ben ik)

19. Wat is je favoriete kleur?
Roze! Maar als het om interieur gaat dan ga ik voor wit.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Hard, hard, hard! Hoe harder, hoe beter.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Hier in Frankrijk ga ik altijd naar Carlene toe. Zij vrolijkt mij altijd wel op.

22. Hoe lang douche je?
Meestal doe ik er een kwartiertje over.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Nu dat ik in Disney werk en geen make-up mag dragen als ik aan het werk ben dan heb ik alles wel binnen 20 minuutjes gedaan. Als ik niet hoef te werken dan gaat de plamuur laag er weer op en ben ik zo een uurtje, ander half uur bezig met alles bij elkaar.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geweest?
Nee, gelukkig niet!


25. Wat is een turn-on?
Als je goed gekleed bent en goed voor jezelf zorgt.

26. Wat vind je een afknapper?
Onverzorgdheid!

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Het leek mij ontzettend lastig en eng video's te maken dus ik besloot de uitdaging aan te gaan. Ik vind het zo jammer dat ik hier in Frankrijk geen video's meer op kan nemen vanwege mijn laptop.

28. Heb je angsten?
Ik heb arachnofobie! Dus ja, ik heb nogal een grote angst.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Heimwee..

30. Wanneer was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gister avond tegen mijn vriend toen wij allebei gingen slapen.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Dezelfde reden als mijn blog. Het is mijn voornaam en tweede naam.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Phoe, ik was een tijdje geleden begonnen aan The Fault in our Stars maar ik heb hem nooit uitgelezen.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Ik heb de serie Friends net afgesloten omdat ik deze tag in wilde vullen haha.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
In het echt was dit de mevrouw bij de bank, op whatsapp is dat mijn vriend en gebeld is mijn moeder.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Het is mijn vriend haha.

36. Wat is je favoriete eten?
Chinees!!

37. Waar wil je nog graag naartoe?
Ik heb hier laatst toevallig een artikel over geschreven, die kunnen jullie hier terug lezen.


38. De laatste plaats waar je was?
Uhm, Disney haha.

39. Heb je een crush?
Duh! Op Nick natuurlijk!

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Mijn vriend, toen ik afscheid nam van hem..

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Dat kan ik mij niet meer herinneren. Dat is een goed teken dus!

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet en zuur!

43. Welke instrumenten speel je?
Helaas speel ik er geen één. Ik wil graag gitaar leren spelen.

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn ring van Lucardi die ik van Nick heb gekregen. Hij is zo mooi!

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Bij Disney werken noem ik gewoon een sport haha.

46. Wat is het laatst liedje dat je hebt gezongen?
What do you mean - Justin Bieber.

47. Wat is je favoriete openingszin? 
Ik vind openingszinnen verschrikkelijk!

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik gebruik geen openingszinnen.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gister avond met een gezellig Disney groepje.

50. Wie geef je de tag door?
Simone, Daphne en Manon!

Wat vinden jullie de moeilijkste vraag?

liefs, Brittany

Labels:

14 reacties:

Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Yaaaay, ik dacht al, deze wil ik ook invullen! Echt een hele leuke tag, leuk ingevuld ook. Het verhaal achter je tattoo wist ik nog niet, heel heel mooi, vind ik. Enne hoe harder hoe beter qua muziek, dat ben ik helemaal met je eens haha.

 
Op 30 november, 2015 , Anonymous Leonie - All About Leonie zei...

Yaaay, wat heb je hem leuk ingevuld Brittany :)

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Darina zei...

Hele leuke tag!

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke Tag met veel vragen! Lief dat je mij hebt getagd. Ik ga het snel invullen x

 
Op 30 november, 2015 , Blogger Daphne zei...

Leuk leuk leuk leuk! Ga 'm binnenkort invullen <3

 
Op 01 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben benieuwd naar je antwoorden! Dankjewel!

 
Op 01 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel :)

 
Op 01 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 01 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben benieuwd!

 
Op 01 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Woohoo, ben benieuwd! <3

 
Op 01 december, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

We moeten niet naast elkaar gaan staan dan maar, ik met mn 1,80 haha.

 
Op 02 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha, mijn vriend is 1,80!

 
Op 02 december, 2015 , Blogger Darina zei...

Wat een leuke tag is dit!

 
Op 02 december, 2015 , Blogger Unknown zei...

Jawel toch!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage