<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Tag | Blogger Dilemma

22 november 2015

Tag | Blogger Dilemma

Alweer een tag over bloggen, désolé ('het spijt me' in het Frans, ik moet blijven oefenen!)! Ik vind tags over bloggen nou eenmaal leuk en zo een blogger dilemma tag leek mij al helemaal leuk. Ik heb op mijn blog nog nooit zo een soort tag ingevuld waarbij je telkens uit twee antwoorden moet kiezen dus het is misschien wel een blogger tag maar wel anders dan normaal!

Nooit meer tekst of nooit meer foto’s op je blog?
Hoe dol ik ook ben op fotograferen zou ik toch voor nooit meer foto's op mijn blog moeten kiezen. Zonder tekst kan je het toch geen artikel noemen? Mijn blog gaat voornamelijk over lifestyle en zonder tekst zou niemand weten waar mijn artikel over gaat aangezien er dan alleen een foto is.


Altijd een huilbui als je je blog bezoekt of altijd 30 minuten moeten wachten op je blog?
Dan wacht ik liever even 30 minuten. Als je het tabblad open laat staan en in de tussen tijd andere dingen gaat doen zoals schoonmaken of een serie kijken op Netflix dan is die half uur zo voorbij!

Je blog bestaat voor een groot gedeelte uit advertenties of je kunt niet meer reageren op de reacties die je ontvangt.
Als ik geld krijg voor de advertenties dan vind ik het niet zo erg maar ik snap best dat mensen dit vervelend en afleidend zouden vinden dus dan kies ik uiteindelijk voor niet meer kunnen reageren op de reacties die ik ontvang. Dan stuur ik ze wel een privé berichtje als ze iets vragen!

Geen social media of geen mailbox?
Zeker weten geen mailbox. Je kan mijn net zo goed via social media bereiken als via de mail. Misschien zelfs beter aangezien ik altijd op social media zit. Of dit nou Facebook, Instagram, Twitter of Snapchat is? Je kan mij daar altijd wel vinden! 

Je foto’s zijn onwijs wazig of je hebt altijd witregels tussen de zinnen op je blog.
Ik zou het zelf onwijs irritant vinden als mijn foto's altijd wazig waren dus laat staan als bezoeker op mijn blog! Doe dan maar witteregels tussen mijn zinnen in. Het is misschien wel een beetje vervelend maar mijn foto is dan tenminste scherp!

Je artikel blijft maximaal 12 uur staan op je blog of je mag maar twee uur in de week bloggen.
Makkelijk! Dan maar liever 2 uur per week bloggen. Stel je zit zo een 17 uur (beetje overdreven, i know) aan één artikel, dan is die binnen 12 uur alweer weg en misschien hadden niet veel mensen tijd om hem te bekijken dus was al dat hard werken voor niks! 

Je mag niks persoonlijks kwijt op je blog of je layout is heel simpel en wit.
Mijn blog is een Lifestyle blog dus dan zou het nogal lastig zijn als ik niks persoonlijks kwijt zou mogen op mijn blog. Een simpel en wit layout hoeft niet meteen te betekenen dat hij saai is dus dan kies ik voor een simpel en wit layout. 

WordPress/Blogger houdt geen spam tegen of Bloglovin werkt niet.
Zoveel spam krijg ik gelukkig niet dus ik zou het niet erg vinden als Blogger dat niet tegen zou houden. Ik verwijder het zelf dan wel gewoon, makkelijk genoeg! Als Bloglovin niet meer zou werken dan zou ik helemaal gek worden!

Je artikelen moeten altijd rijmen of je hoort alleen maar negativiteit in je hoofd als je een artikel schrijft.
Alleen maar negativiteit horen terwijl je een artikel typt is misschien niet eens zo heel slecht. Hierdoor ga je kritisch kijken naar je artikelen en zullen je artikelen hierdoor misschien nog beter zijn. Ik ben niet zo een held in rijmen dus mijn artikelen zouden dan echt waardeloos zijn en het zou na een tijdje best wel vervelend worden om dat elke dag te lezen.

Je moet reclame maken over je blog aan iedereen die je spreekt op een dag of je moet elke dag een shirt aan met: ‘bezoek mijn blog …(naam van je blog).
Mag het niet allebei tegelijk? Hoe meer reclame hoe beter toch? Oké, misschien toch maar gaan met less is more. Dan maak ik liever reclame door het aan iedereen te vertellen die ik aanspreek. Hierdoor kan je leuke dingen vertellen over je blog terwijl als je een t-shirt aan hebt niet iedereen het gaat lezen en zo maak je geen goeie reclame! 

Mijn vraag voor jullie : nooit meer bloggen of nooit meer youtube?

liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 22 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha wat een leuke tag! Ik zou denk ik gaan voor nooit meer Youtube, want ik schrijf en lees zo graag blogs. Toch kijk ik ook heel veel vlogs op YT, dus het is wel een lastige.

 
Op 22 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! Lastig hé haha!

 
Op 22 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat een leuk artikel maar het blijven lastige vragen, goed om eens bij stil te staan!

 
Op 23 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi jawel toch!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage