<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn instagram tips

13 november 2015

Mijn instagram tips

Al een tijdje geleden kwam er een artikel online over instagram. Het artikel ging over hoe ik mijn instagram foto's bewerk. Nu heb ik misschien geen 1000+ volgers maar ik vind instagram nog steeds ontzettend leuk! Hierdoor leek het mij een goed idee om mijn instagram tips met jullie te delen! Ik hoop dat jullie veel aan mijn tips zullen hebben. Volgen jullie mij trouwens al op instagram? Jullie kunnen mij volgen onder de naam @britteliznl. Veel lees plezier!


Pakkende naam.
Zorg ervoor ten eerste dat je een pakkende naam heb. Iets wat blijft hangen en niet al te moeilijk is. Je wilt dat mensen je naam gaan onthouden. Het moet niet onmogelijk zijn om je te vinden. Als je een blog heb is het natuurlijk leuk als je instagram naam hetzelfde is als je blog. Zo kunnen mensen je makkelijk vinden.

Bio up-to-date houden.
Ben jij inmiddels 21 jaar oud, afgestudeerd en woon je in een ander land? Dan wil ik niet lezen dat je 18 bent, op school zit en in Nederland woont. Probeer je biografie up-to-date te houden. Wij willen weten wat er nú gaande is in jouw leven en niet hoe jouw leven er een paar jaar geleden uit zag. Je kan ook je blog website achterlaten. Altijd handig!

Be yourself.
Wees natuurlijk gewoon jezelf. Plaats alleen foto's waar je 100% achter staat! Ga geen foto's plaatsen waar je zelf eigenlijk niet blij mee bent maar omdat iedereen het doet doe jij het ook maar. Nee, zo werkt het niet. Als je helemaal niet van beauty houd ben je niet verplicht om foto's van je lipstick op je instagram te plaatsen. Laat de ware jou zien!

Heldere foto's.
Het is altijd jammer wanneer je een foto maakt en net wanneer je het op instagram wilt plaatsen hij wazig en onduidelijk blijkt te zijn. Jammer! Volgende keer beter. Maak altijd een paar keer een foto van iets. Hierdoor heb je meer kans op tenminste één goede foto.

Vierkante foto's.
Mijn foto's zijn vanaf het begin af aan al vierkant. Ik weet dat iPhones dit kunnen met de camera app maar ik weet eerlijk gezegd niet of android telefoons dit ook kunnen? Doordat je de foto vierkant maakt hoef je geen zorgen te maken over het feit of het wel allemaal gaat passen! Tegenwoordig kan je ook volledige foto's in instagram plaatsen dus het is geen must-have maar gewoon een tip!

Bewerk je foto's.
Nu bedoel ik niet dat je er voor moet zorgen dat je selfies niet meer op jou lijken maar je mag best een aantal dingen aanpassen. Maak je foto net wat feller of wat donkerder. Pas het helemaal aan naar je eigen smaak. Wat handig is is je foto's hetzelfde te bewerken waardoor je feed er fantastisch uitziet omdat alles bij elkaar matcht!

Wees origineel.
Probeer niet mensen na te doen. Gebruik je eigen creativiteit en creëer op die manier een prachtige feed waar iedereen jaloers op is. Wees de persoon die iedereen na doet, niet andersom!

Have fun!
Last but not least, have fun! Let niet te veel op hoeveel likes je krijgt of hoeveel volgers je hebt. Zolang jij het leuk vind zullen andere mensen het vast ook wel leuk vinden!

Wat vinden jullie van instagram?
liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 13 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke tips! Ik ben zelf ook niet insta famous hsha maar vind het erg leuk om er inspiratie op te doen. Mijn account heet @vintageandbeauty.com_

 
Op 13 november, 2015 , Blogger Daphne zei...

Sindskort maak ik mijn foto's ook al vanaf het begin vierkant; nooit meer gedoe met bijsnijden etc!

 
Op 13 november, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Het is geen biologie, maar een biografie ��

 
Op 13 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Precies!

 
Op 13 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Inderdaad, is veel beter!

 
Op 13 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Oops! Meteen aangepast, dankje!

 
Op 13 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijne tips meiss

 
Op 13 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage