<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: KUNNEN JULLIE DISNEY DINSDAG REDDEN?

24 november 2015

KUNNEN JULLIE DISNEY DINSDAG REDDEN?

Disney Dinsdag is een grote hit op mijn blog. Deze artikelen worden meestal het vaakst bekeken ook. Ik vind het erg leuk om jullie mijn Disney ervaringen te vertellen maar mijn ideeën beginnen eerlijk gezegd een beetje op te raken. Ik weet niet zeker wat jullie nou precies over mijn Disney ervaringen willen weten en daarom heb ik vandaag jullie hulp nodig! Disney Dinsdag heeft jullie nodig, kunnen jullie Disney Dinsdag redden?

Ik heb een aantal vragen voor jullie en ik zou het geweldig vinden als jullie ze voor mij zouden kunnen beantwoorden. Ik heb er geen enquête van gemaakt omdat ik dat altijd zo een gedoe vind dus ik ga hieronder een aantal vragen plaatsen en al zouden jullie maar één vraag beantwoorden zou ik het geweldig vinden! Hier komen de vragen :

- Wat willen jullie graag op Disney Dinsdag lezen?
- Wat missen jullie bij Disney Dinsdag? 
- Willen jullie nog een Disney Q&A artikel lezen?
- Vinden jullie de maandelijkse updates nog leuk?
- Wat willen jullie vaker lezen op Disney Dinsdag?
- Hebben jullie nog ideeën voor Disney Dinsdag artikelen?

Volgens mij waren dit alle vragen die ik voor jullie heb. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening aangezien jullie mijn artikelen lezen. Ik wil dat Disney Dinsdag nog interessant blijft voor jullie! Geef jullie mening of ideeën in de comments hieronder!  

liefs, Brittany

Labels:

6 reacties:

Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik denk dat veel mensen wel benieuwd zijn naar hoe dat nu gaat; in Frankrijk woonruimte zoeken, hoe het gaat met andere talen spreken in het park, jouw favoriete plekken uit het park, misschien kan je eens (globaal) beschrijven hoe een dag werken in Disney er aan toe gaat.. Ik vind Disney dinsdag echt héél leuk dus ik hoop dat je het blijft doen!

 
Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ben het eens met de suggesties van Simone! :)

 
Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijne tips, dankje meis!

 
Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Top!

 
Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Je zou eens een dagje kunnen ploggen in disney om bijvoorbeeld te laten zien hoe zo een dag er nou uitziet. Je kan leuke hotspots van disney benoemen. Je kan misschien vertellen wat je zoal doet in disney of juist als je daar klaar bent

 
Op 24 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijne tips lieverd, dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage