<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag | 2 months down, 10 more to go

17 november 2015

Disney Dinsdag | 2 months down, 10 more to go

Wat gaat de tijd toch snel zeg! De afgelopen 2 maanden zijn echt voorbij gevlogen. Ik werk alweer 2 maanden voor Disneyland Parijs en heb er nog zo een 10 te gaan. De afgelopen maand heeft zeker zijn ups en downs gehad. Natuurlijk en gelukkig veel meer ups dan downs! Ik kan het ergens nog steeds niet geloven dat ik gewoon voor Disney werk. Het is zo onwerkelijk maar wel echt ontzettend bijzonder. Vandaag gaan wij het over mijn afgelopen maand hebben.

It still feels like home.
Ten eerste heb ik het net zoals in mijn vorige update nog onwijs naar mijn zin hier. Ik ben voor iets super leuks en gaafs uitgekozen waar ik de aankomende winter maanden mee bezig zal zijn. Ik voel me ontzettend vereerd dat ik hiervoor ben uitgekozen omdat iedereen die ervoor is uitgekozen hier al jaren werkt en dan kom ik aan met mijn 2 maanden! Afgelopen maand heb ik weer ontzettend veel blije gezichtjes mee mogen maken en elke dag weer voelt het bijzonder! Wat wel ontzettend jammer is is dat vandaag pas mijn bankpas op kan halen. Ik wacht zeker al ander half maand op mijn bankpas en heb dus hierdoor heel veel geld van mijn moeder moeten lenen. Gelukkig is mijn moeder niet de moeilijkste en weet zij dat ik alles terug ga betalen.

Heimwee.
Ik heb de afgelopen maand wel wat meer last gehad van heimwee. Dit komt denk ik doordat ik natuurlijk mijn eerste Disney bezoekers heb gehad en zodra zij weer weg gingen viel ik een beetje in een zwart gat. Ik begon iedereen te missen en heb voor het eerst gehuild omdat ik heimwee had. Ik heb tot nu toe maar één keer gehuild dus ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf. Ik Skype lekker veel met mensen dus dat maakt alles ook een stuk makkelijker.

Lucky!
Mijn vriendinnetjes zijn er nog steeds en ook al kunnen wij elkaar niet elke dag zien spreken wij elkaar wel bijna elke dag. Wij hebben een gezamenlijke groepswhatsapp en af en toe komen wij elkaar op werk tegen. Soms zijn een aantal van ons op dezelfde dag vrij en kunnen wij gezellig even bij kletsen en lunchen samen, dat is echt fijn. Het is zo fijn dat zij precies snappen hoe je je voelt omdat je elke dag ongeveer hetzelfde meemaakt. Carlene en ik zijn nog steeds aan het kijken voor een appartement samen en heel misschien wilt er nog een vriendin samen wonen met ons. Gezellig!

See you next month.
Het was een moeilijke maar ook weer een leuke en bijzondere maand. Ik ben benieuwd hoe snel de aankomende maand zal gaan. Voordat jullie het weten is het jaartje alweer voorbij en woon ik alweer in Nederland! Deze update is misschien niet erg bijzonder maar er zijn toch een aantal mensen die graag elke maand een update over mijn avontuur willen lezen. Ik hoop dat ik volgende maand iets meer heb te vertellen. Well, have a nice month!

liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zo fijn dat je daar vriendinnen hebt met wie je kunt delen wat je doet! En ik denk dat ik stiekem wel weet waarvoor je bent uitgekozen en dat vind ik ook heel tof!! Lijkt me zo leuk om allemaal blije bezoekers in het park te zien!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Maxine zei...

Fijn dat je nu gewoon weer zelf kan pinnen! En wat leuk dat je iets mag doen wat andere mensen al jaren doen! Het lijkt me zo geweldig om deze baan te hebben. Het is stiekem ook een van mijn dromen.

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Het is inderdaad heel erg fijn. Je weet waarvoor ik ben uitgekozen hihi en het is inderdaad leuk om blije bezoekers te zien!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja het is inderdaad erg fijn. Je moet gewoon auditie doen!

 
Op 17 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijn te horen dat het zo goed gaat! Heimwee kan lastig zijn, maar mijn ervaring is dat je het minder hebt als je lekker je eigen leventje en plekje hebt. En je zit zo dicht bij Nederland, dat even snel een weekendje teruggaan zo gedaan is! Enjoy!

 
Op 18 november, 2015 , Blogger Maxine zei...

Ik was al van plan om er naar te gaan kijken voor na mijn opleiding. Alleen ik moet nog even mijn frans aan scherpen.

 
Op 18 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik kan ook geen Frans haha. Zolang je engels kan is het goed!

 
Op 18 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Je hebt helemaal gelijk!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage