<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 10 beautiful blogger templates under €20

19 november 2015

10 beautiful blogger templates under €20

Toen ik erover uit was dat ik een nieuwe layout wilde ging ik rond kijken op Etsy.com, hier heb ik namelijk de layout gekocht die ik momenteel nog heb. Ik wilde geen fortuin uitgeven aan een layout dus keek rond naar goedkope layouts en kwam heel veel leuke tegen. Aangezien ik een Blogger blog heb deel ik vandaag ook blogger layouts. Heb je een Wordpress blog? Etsy heeft namelijk ook heel veel leuke layouts voor Wordpress!

Ladylike | €3,74Heb je nou eenmaal niet zo een groot budget? Dat geeft niet! Ik heb namelijk een super nette maar toch leuke layout voor jullie gevonden die nog geen vier euro kost! Ladylike is erg simpel maar ook chic. Het is overzichtelijk en voor maar €3,74 kan je écht geen nee zeggen. Je kan hem natuurlijk altijd zelf nog een beetje aanpassen en wat kleur toevoegen.

Forgotten is één van mijn favoriete layouts. Ik wil heel veel van Forgotten gebruiken voor mijn eigen layout. Je kan deze houden zoals het is maar ook heel erg veel aanpassen. Voor maar €11,60 heb je een prachtig maar ook zeker een unieke blogger layout.

Wat deze layout uniek maakt is de profielfoto. Deze profielfoto ziet iets hoger dan de meeste profielfoto's. Ik vind het leuk hoe hij zo overloopt van header naar beneden. Dit kom je zeker niet vaak tegen. Deze layout is weer erg subtiel maar ook deze kan je natuurlijk opvrolijken met kleurtjes.

Dit template heeft iets meer kleur namelijk roze! Dit vind ik echt een girly layout. Wil jij een layout met een touch of pink? Dan is deze zeer geschikt voor jou. Je kan hem leuk opfleuren met een slider maar wil jij het simpel houden dan kan je die makkelijk weg laten.

Zijn goud en mint groen toevallig jou favoriete kleuren? Al zijn het je favoriete kleuren niet blijft dit template geweldig. Boven de header heb je nog een leuke extra toevoeging namelijk een aztec printje! Aztec printjes zijn helemaal in dus met zo een template is jou blog helemaal hip.


Donkere headers kom je niet vaak tegen. Meestal maken ze een blog erg somber maar door de bloemen springt deze er echt uit. Dit template bevat een aantal verschillende kleuren. Je achtergrond is wit maar met een zwarte header met prachtig gekleurde bloemen gaat je template van saai naar leuk!

Mathilda Thompson is een girly template mar hij is niet al te girly. De kleuren die je terug vind zijn goud en mint groen. Ik vind goud en mint groen echt een geweldige kleuren combinatie en is erg fijn voor de meiden die niet zo van roze houden. Zo is je template wel meisjes achtig maar niet overdreven.




Een drukke header maar rustige layout ziet er ook altijd ontzettend leuk uit. Watercolors zijn helemaal in in blogland en deze watercolor bloemen zijn daarom dus echt fantastisch. De gouden randjes maken een simpele layout net wat interessanter.

Posh Template | €8,78
Stipjes kunnen natuurlijk ook hartstikke leuk zijn! Wat ik het leukst en orgineelst vind aan deze layout is de datum balk. Het is een vierkantje en dat maakt het net wat leuker. Met vier verschillende kleuren stipjes heb je een vrolijke layout!

Christina Template | €14,48
Als laatst heb ik de Christina Template voor jullie. Eentje die geen witte achtergrond heeft maar een grijze. Witte achtergronden kunnen al gauw saai worden dus een andere kleur achtergrond is ook wel leuk voor een keer. Voeg nog een beetje roze erbij en je template is af!

Kopen jullie wel is templates of maak je ze altijd zelf?

liefs, Brittany





Labels:

6 reacties:

Op 19 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik heb er serieus nog nooit aan gedacht om voor templates op Etsy te kijken. Thanks for sharing, ga eens zoeken tussen de wordpress thema's!

 
Op 19 november, 2015 , Blogger Daphne zei...

AAAAH allemaal zo mooi! Vooral Audrey Gemma, Posh Template en Mathilda Thompson <3

 
Op 19 november, 2015 , Blogger Maxine zei...

Oh ik heb er nooit aan gedacht. Het is wel heel handig. Iets om over na te denken voor in de toekomst is het zeker.

 
Op 19 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben benieuwd of je er uiteindelijk eentje koopt!

 
Op 19 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi, ik vind ze ook prachtig!

 
Op 19 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Laat het mij weten als je er ooit één koopt!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage