<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn MAC lipsticks + lip swatches!

28 oktober 2015

Mijn MAC lipsticks + lip swatches!

Mijn liefde voor MAC lipsticks blijft maar groeien! Ik heb er nu wel geteld 10. Dat is vergeleken met sommige bloggers niet zo heel veel maar ik ben zelf wel ontzettend blij met mijn stash. Ik wil er nog veel meer aan mijn collectie toevoegen maar voor nu laat ik jullie de lipsticks zien die ik al heb én ik heb ook nog is lip swatches voor jullie gemaakt! Benieuwd welke lipsticks ik heb? Lees dan snel met mij mee!

 
Shy Girl - Cremesheen
Als ik heel eerlijk ben beginnen we bij een lipstick waar ik stiekem helemaal geen fan van ben. Ik heb hem van een vriendin over gekocht omdat zij hem uiteindelijk niet zo mooi vond en eigenlijk deel ik deze mening met haar. Het is een cremesheen lipstick waardoor hij niet echt super goed blijft zitten en dus heel snel vervaagt. Ik gebruik deze lipstick eigenlijk nooit.

Faux - Satin
Faux heb ik afgelopen zomer in Amerika gekocht. In Nederland kon ik hem nergens vinden maar in Amerika was hij er gelukkig gewoon nog. Faux is een echte my lips but better lipstick. Ik pak hem ontzettend graag omdat hij gewoon bij ontzettend veel looks past. Hij is ook nog is geschikt voor haast alle huidskleuren!   
 
Creme Cup - Cremesheen
Ben je opzoek naar een schattige lipstick? Dan is Creme Cup écht de lipstick voor jou! Het heeft een cremesheen finish en blijft net zoals Shy Girl niet zo goed zitten als de rest van de mac lipsticks maar toch vind ik deze wel leuk. Hij glijd echt over je lippen als je hem aanbrengt en voelt erg fijn.

Please Me - Matte
Please Me heb ik voor mijn verjaardag gekregen van mijn lieve vriend. Ik wilde graag een mooie roze lipstick maar wel eentje die gewoon draagbaar was en kwam toen uit op Please Me. Het is een matte lipstick terwijl hij helemaal niet matte aanvoelt. Hij smeert ontzettend fijn uit en droogt gelukkig ook niet uit.

Chatterbox - Amplified
Deze beauty heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen maar dan van mijn lieve zus. Ik vertelde mijn zus welke lipsticks ik graag wilde en zelf vond zij deze het mooist. Chatterbox pak ik graag in de zomer en lente omdat hij best wel vel is en erg girly. Amplified lipsticks zijn wat dikker, romiger, goed gepigmenteerd en drogen niet zo snel uit als matte lipsticks.

Twig - Satin
Twig was mijn aller eerste mac lipstick en tot vandaag de dag ben ik nog steeds onwijs blij met deze aankopen. Twig draag ik vooral vaak tijdens de herfest en winter. Twig is de enige mac lipstick uit mijn collectie die een Satin finish heeft. Waarom? Weet ik zelf ook niet want ik vind het een hele fijne finish. Het lijkt een beetje op een matte finish alleen droogt hij niet zo snel uit en is wat meer glanzend. 

Viva Glam Miley Cyrus - Amplified
Deze lipstick heb ik ook van mijn vriend gekregen. Ik had nooit verwacht dat hij zo een opvallende lipstick voor mij zou kopen aangezien hij eigenlijk helemaal niet zo van lipstick houd. Waarschijnlijk koos hij hem omdat hij weet dat ik gek ben op de kleur roze en dat is deze zeker! Deze lipstick heeft een amplified finish net zoals Chatterbox.

All Fired Up - Retro Matte
Dit is één van mijn nieuwste mac lipsticks samen met Faux. Ik had al erg veel opvallende en velle roze kleuren in mijn stash maar nog geen donker roze. Na té lang in de winkel te hebben gestaan koos ik voor All Fired Up. Deze kleur nijgt heel erg naar rood toe maar hij is nog nét roze. Retro Matte is echt ontzettend matte, nog matter dan de finish Matte. Snap je het nog?

 
Ruby Woo - Retro Matte
Ja, ook Ruby Woo heb ik van mijn vriend gekregen. Wat een bof kont ben ik! Ook deze had ik niet van hem verwacht. Hij weet dat ik gek ben op roze dus ik verwacht altijd een roze lipstick van hem maar toen verraste hij mij met een knal rode lipstick. Ook deze lipstick is ontzettend matte. Het is soms een beetje lastig met het aanbrengen maar hij is het wel waard want wat een prachtige pigmentatie heeft deze!

Diva - Matte
En dan zijn wij alweer bij mijn laatste lipstick beland (tot nu toe) en dat is Diva! Deze beauty heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen van één van mijn beste vriendinnetjes. Ze had eerst Please Me gekocht maar die had ik al van mijn vriend gekregen. Toen mocht ik die van haar omruilen voor Diva. Deze matte lipstick smeert ontzettend fijn en droogd niet uit. Een prachtige herfst kleur kan je het zeker noemen!
 
Welke mac lipsticks raden jullie aan?
 
liefs, Brittany


Labels:

14 reacties:

Op 28 oktober, 2015 , Blogger Daphne zei...

Wauwie schat, wat heb je mooie foto's gemaakt van deze lipsticks!

 
Op 28 oktober, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Prachtige collectie. Ik heb captive, diva, rebel, russian red en up the amp.

 
Op 28 oktober, 2015 , Anonymous Laura - Dagelijkse hap zei...

Hele mooi collectie! :D

 
Op 28 oktober, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Ah wauw wat een mooie collectie!
Ik dacht bij de tweede oeh ja die moet ik hebben, maar dat is Faux en heb ik al haha
is ook gewoon zó mooi <3

 
Op 28 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat heb je een mooie collectie! <3

 
Op 29 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 29 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooi!

 
Op 29 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 29 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel mop. Haha Faux is inderdaad mooi!

 
Op 29 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 
Op 06 november, 2015 , Blogger Ilah E zei...

Wauw wat een prachtige kleuren! Ik vind je foto's ook echt mooi!

LITAH

 
Op 08 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel meis!

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

Wauw mooie kleuren meid ik wil nu graag whirl, stone en antique velvet

 
Op 12 november, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Whirl staat inderdaad ook op mijn wishlist. Antique Velvet ken ik niet!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage