<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Gratis subtiele blog achtergronden

11 oktober 2015

Gratis subtiele blog achtergronden


Willen jullie een geheimpje weten? Ik ben druk achter de schermen bezig met het maken van een nieuwe layout! Oké, ik moet wel toegeven dat ik hem niet zelf ga maken. Ik heb een heel idee in mijn hoofd maar mijn HTML kunsten zijn niet echt fantastisch dus ik heb iemand gevonden die het voor een mooi prijsje wilt doen! Ik wilde een subtiele maar leuke achtergrond en kwam toen een site tegen met veel achtergronden, misschien zijn deze achtergronden wel wat voor jullie!?

Alle achtergronden die ik vandaag met jullie deel komen van een site die Subtlepatterns. Dit is geen gesponsord artikel maar ik wilde gewoon deze achtergronden met jullie delen. Ik vind mijn witte achtergrond wel erg saai woorden en wilde het graag opvrolijken met een leuke maar subtiele achtergrond. Nog een geheimpje? De achtergrond die ik ga gebruiken voor mijn nieuwe layout komt van deze site vandaan! Ben je zelf ook opzoek naar een subtiele maar ontzettend leuk achtergrond? Hieronder heb ik een aantal achtergronden naast elkaar gezet met daaronder een link zodat je ze GRATIS kan downloaden! Vind je geen één van deze mooi? Dat maakt niet uit. Subtlepatterns heeft wel 40 pagina's vol met achtergronden! 
Restaurant     |     Retina Wood     |     Sativa

 Wall #4 Light     |     Featherd     |     GPlay

Text2Res4     |     Large Leather     |     Starring

Hoe ziet jouw blog achtergrond eruit?

liefs, Brittany

Labels:

11 reacties:

Op 11 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat tof zeg, ik ga vanavond eens heel goed rondkijken, want mijn blog is ook echt heel saai!

 
Op 11 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk om te horen! Ben benieuwd of je er eentje vind!

 
Op 11 oktober, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat leuk! Ik moet ook nodig eens mn blog restylen!

 
Op 11 oktober, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Dat je een nieuwe achtergrond dat niet saai is, maar leuk subtiel is een mooi uitgangspunt. Ik verander mijn achtergronds ook steeds. ;-)

 
Op 11 oktober, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Oeh die met die blaadjes/veren (?) vind ik erg leuk!
Toch blijf ik liever voor wit gaan, aangezien ik het netter vind staan..
Toch (alweer) ben ik de laatste tijd wel erg veel aan het zoeken naar nieuwe ideeën en blijf ik het leuk vinden om een beetje er mee te klooien.. Een beetje een grijs houten achtergrond lijkt me ook mooi

 
Op 11 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben gek op dit soort achtergronden, lekker rustig maar toch mooi!

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja vind ik ook!

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Een grijs houten achtergrond lijkt mij ook wel mooi inderdaad. Het is leuk om nieuwe dingen te proberen en soms pakt het goed uit!

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Precies!

 
Op 12 oktober, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Ik ben gek op dit soort achtergronden!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage