<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Too Faced Pink Leopard Blushing Bronzer

3 september 2015

Too Faced Pink Leopard Blushing Bronzer

Toen ik het woord Pink Leopard las was ik al verkocht voordat ik wist wat het was. Toch vond ik wel dat ik even een kijkje moest nemen voordat ik hem meteen kocht. Bij de Sephora wil je het liefst alles meenemen maar deze sprong er bij mij echt uit. Ik heb al zo weinig bronzers dus een pareltje zoals deze aan mijn collectie toevoegen kon prima. Ben jij ook al zo benieuwd geworden?

De verpakking alleen al is echt een eyecatcher. Het doosje is van plastic maar hij is wel erg stevig. Het patroontje wat je over de gehele zijkant ziet vind ik echt onwijs leuk gedaan. Om de 3 gouden stippen zit er een schattige afdruk van de voet van een luipaard. Verder is het doosje matte zwart met zowel witte als goude letters.

De bronzer komt in een klein, compact, rond doosje die helemaal goud is. Dit doosje ziet er in mijn ogen er ontzettend chic uit maar stiekem is hij gewoon van plastic gemaakt. Hoewel hij van plastic is gemaakt is hij alsnog erg stevig en zou wel tegen een stootje kunnen. Het printje die je rond om de bovenkant ziet maakt het doosje wel af.

Jullie hadden het vast al een beetje verwacht vanwege de naam maar deze bronzer bevat 3 kleuren waarbij het patroontje een luipaard printje is. Voor de mensen die net zo gek zijn op luipaarden printjes is dit wel echt een must have item. Het patroontje is zo mooi dat ik het bijna zonde vind om hem te gebruiken. Zo een patroontje wil je natuurlijk niet verpesten!

Aangezien deze bronzer drie kleuren bevat heb ik alle drie de kleuren geswatched. Ik vond het lastig om de kleuren goed over te laten brengen op de foto's. De eerste twee kleuren zijn de highlighters. De eerste kleur is in het echt meer wit en de tweede kleur in het echt iets bruiner. Als laatst heb je natuurlijk de bronzer. Op de foto ziet hij er oranje uit maar in het echt is dit niet zo! Hoe zonde ik het ook vind om deze bronzer te gebruiken ben ik er alsnog ontzettend blij mee. Deze bronzer kostte $30,00. 

Zouden jullie het ook zonde vinden om deze parel te gebruiken?

liefs, Brittany

Labels:

15 reacties:

Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zo zonde van het patroontje! Maar er komt wel een erge mooie kleur vanaf! Vooral de middelste swatch vind ik erg preeetty.

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Daphne zei...

Ik ben heel benieuwd hoe 'ie er op je gezicht uitziet! Hij is aan de swatch te zien supermooi!

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Desiree Wanders zei...

Zo te zien is hij supermooi! Ik ben erg benieuwd hoe die staat in een look..

 
Op 03 september, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ziet er goed uit!

 
Op 03 september, 2015 , Anonymous Leonie - All About Leonie zei...

Waaauw wat een prachtig product zeg! :)

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een beauty!! <3

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje mop.

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! <3

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje! <3

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

prachtige bronzer is het he!

 
Op 03 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zeker wel!

 
Op 04 september, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

wauw wat een pareltje meid heel goed gedaan door deze te kopen!

 
Op 04 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel mop!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage