<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: See you next year

8 september 2015

See you next year


Vandaag is de dag. Gewoon echt dé dag! Vandaag begint mijn Disney avontuur! Na maanden lang heel veel dingen regelen, een hoop mailtjes, telefoontjes en contracten ondertekenen begint mijn jaartje in Disney vandaag. Ik ben ontzettend zenuwachtig en natuurlijk ook hartstikke nieuwsgierig. Ik ga mijn best doen om jullie zoveel mogelijk mee te nemen in mijn Disney avonturen tot in hoeverre dat kan en mag. 

Aangezien ik 9 September mijn kamer mag bekijken en inrichten vertrekken wij vandaag al. Wij zijn heel erg van het op tijd komen, was dat jullie al opgevallen haha? Samen met mijn moeder en vriend gaan wij naar Parijs rijden met de auto. Ik neem namelijk een hoop spullen mee dus met de trein gaan was gewoon geen optie. Ik type dit niet een dag van te voren of op de dag zelf maar een paar weken van tevoren al, ik kon het niet laten. De zenuwen gieren door mijn lijf. Zal ik snel vrienden maken? Ga ik het naar mijn zin hebben? Heb ik écht de goede keus gemaakt? Deze vragen blijven door mijn hoofd spoken maar hoe dan ook ik ga de challenge aan! Ik wil aan iedereen laten zien dat ik dit kan. Er zijn al een hoop mensen die al plannen hebben om mij op te komen zoeken en daar heb ik natuurlijk onwijs veel zin in en ik mag deze mensen natuurlijk niet teleurstellen dus ik moet het wel volhouden. Ik ben er ook achter gekomen dat ik mijn eigen kamer heb met een eigen keuken en badkamer. Hierdoor heb ik geen huisgenoot en kan ik heerlijk doen wat ik zelf wil. Dat vind ik echt zó fijn. Ik was namelijk heel erg bang dat ik mijn kamer met iemand moest delen die ik misschien niet mocht of niet kon vertrouwen maar daar hoef ik nu helemaal niet meer over na te denken, woohoo! Ik hoop dat ik snel een update online kan zetten voor jullie. Vanavond slapen wij in een hotel en morgen heb ik om half 4 een afspraak waarbij ik mijn kamer eindelijk kan zien. Ik ga dan ook meteen beginnen met inrichten want de volgende dag begint het hele Disney avontuur. Well, wish me luck. De volgende keer dat jullie mij spreken zit ik met mijn billen in Frankrijk. Whaaa!

Zouden jullie ooit in Disney willen werken?

Liefs, Brittany 

Labels:

10 reacties:

Op 08 september, 2015 , Blogger Daphne zei...

Ontzettend spannend lieverd, nogmaals veel succes en vergeet niet te genieten!

 
Op 08 september, 2015 , Anonymous Gineke zei...

Wat leuk dat je naar Disney gaat! Ik zou wel als zomerbaantje in het park willen werken, maar niet het hele jaar denk ik. En dan bij een attractie staan en niet in een 'Pluto' pak :P #diva

 
Op 08 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 08 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje! :)

 
Op 08 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Heel erg spannend lieverd, maar je gaat het vast en zeker goed doen daar! Ik wens je heel veel succes en plezier en hopelijk hoor ik allemaal mooie verhalen van je!

 
Op 08 september, 2015 , Anonymous Mandy zei...

Wauw, superleuk dat je dit gaat doen! Je gaat daar werken neem ik aan? Als wat precies? Lijkt me echt een droom om in Disneyland te werken! :D

 
Op 08 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Heel veel succes lieverd! En natuurlijk heel veel plezier! <3

 
Op 09 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel schat! <3

 
Op 09 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja ik ga er werken maar ik mag niet op social media zeggen als wat, sorry!

 
Op 09 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel mop! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage