<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: NARS Duo Eyeshadow Palette - Sugarland

30 september 2015

NARS Duo Eyeshadow Palette - Sugarland

Elke beauty liefhebber kent het high-end merk Nars wel. Zelf wilde ik al heel lang producten van Nars aan mijn collectie toevoegen en toen ik dit jaar weer in Amerika was vond ik het eindelijk tijd. Na heel lang rond kijken en twijfelen koos ik uiteindelijk voor deze eyeshadow duo die Sugarland heet. De naam klinkt al ontzettend schattig, toch? Maar hoe ziet deze beauty eruit?


De verpakking herkennen de meeste mensen uit duizenden. Heel veel high-end merken staan bekend om hun matte zwarte doosje met witte letters. Denk hierbij ook aan MAC. De producten van Nars vind ik ontzettend fotogeniek, is dat raar? De producten van Nars worden trouwens erg goed beschermd. Hij word niet alleen in een doosje verpakt maar er zit ook nog is een extra stukje karton omheen.

Dacht je dat een doosje en een extra stukje verpakking genoeg bescherming was? Think again. Er zit ook nog is een laagje plastic over de twee oogschaduws heen voor nóg meer bescherming! Nu weet je wel zeker dat deze oogschaduws tegen een stootje kunnen. Laten wij maar snel dit stukje plastic eraf halen en deze twee prachtige kleuren bewonderen.
 
Ik wilde heel graag een mooie roze oogschaduw. Ik had eerst een ander palette op het oog. Die bevatten twee roze kleuren maar uiteindelijk vond ik ze meer paars dan roze. Toen ik verder keek kwam ik deze tegen. Een prachtige gouden kleur en natuurlijk een roze. Dit is niet zomaar een roze oogschaduw. Deze oogschaduw bevat namelijk gouden glitters.
 
De verpakking ziet er heel leuk uit en de kleuren ook maar ik ga jullie nu vertellen dat ik deze oogschaduw palette dus waardeloos vind. Voor een high-end merk is de kwaliteit echt ontzettend slecht. De pigmentatie is echt om te huilen. De gouden kleur zie je gewoon haast niet en op de foto zie je hem gewoon helemaal niet. Nu ziet de roze kleur er best prima uit maar ik heb er heel wat keren overheen moeten gaan voordat ik een normaal resultaat kreeg. Ik heb voor deze palette $35,00 betaald en ik vind het écht niet zoveel geld waard.
 
Vinden jullie het ook een miskoopje?
 
liefs, Brittany
 
 
 
 


Labels:

6 reacties:

Op 30 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Heel mooi! Ik wil ook nog eens lekker shoppen bij Nars maar het komt er nooit van!

 
Op 30 september, 2015 , Blogger Daphne zei...

Aaah superjammer dat deze zo ontzettend tegenvalt, voor 35 dollar had ik ook wel iets meer verwacht. Jammer!

 
Op 30 september, 2015 , Blogger Leonie zei...

Wat jammer zeg, had ik niet verwacht van Nars :(

 
Op 01 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha aw!

 
Op 01 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind het ook ontzettend jammer!

 
Op 01 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Nee, ik ook niet..

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage