<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag | Wat er allemaal op loopafstand is

22 september 2015

Disney Dinsdag | Wat er allemaal op loopafstand is

Ik woon nu al twee weken in Frankrijk en tot nu toe vind ik het echt geweldig. Ik heb het ontzettend naar mijn zin hier al mis ik iedereen in Nederland wel heel erg. Ik woon in een hele fijne, veilige en nette buurt dus daar ben ik wel echt ontzettend blij mee. Er is nog iets waar ik blij mee ben en dat is dat ik haast overal naar toe kan lopen. Voor de meeste dingen ben ik er binnen 5 minuten. Benieuwd waar ik allemaal naartoe kan lopen? Lees dan snel met mij mee.

2 lieve collega's/vriendinnen.
Mijn lieve Amerikaanse vriendin en mijn lieve Deense vriendin wonen bij mij in het appartementen complex. Hoe leuk is dat?! Zij wonen allebei op de tweede verdieping en ik op de eerste dus ik kan actief met de trap naar boven lopen of lui de lift nemen maar hoe dan ook ben ik binnen 20 seconde bij ze!

Val d'Europe.
Nu wil ik het over Val d'Europe hebben. Val d'Europe is een winkelcentrum die ongeveer op 3 minuten afstand zit. Het is echt een mega winkelcentrum. Je kan mij als beauty en fashion liefhebber daarom daar ook vaak vinden. In Val d'Europe kan je meer dan 150 winkels vinden van low-end tot high-budget en er zit voor iedereen wel wat.

Kiko, Sephora, Lush én MAC.
Ik als beauty liefhebber was razend enthousiast toen ik door Val d'Europe liep en Kiko, Sephora, Lush en zelfs MAC tegen kwam. Deze winkels zitten verspreid door het winkelcentrum heen maar ik weet nu al precies waar ze liggen. Ik wacht op mijn eerste salaris en dan brand ik echt los! Voor de meeste winkels moet ik zo een 5 minuten lopen.

H&M, Bershka, Zara & Vero Moda.
Als fashionlief hebber ben ik ook ontzettend blij met de kleding winkels in Val d'Europe. Ze hebben daar een H&M, Bershka, Zara en Vero Moda. Het duurt ongeveer 5 minuten om bij deze winkels te komen. Ook zitten er winkels waar ik zelf nog nooit van heb gehoord maar waar ik wel even een keertje naar binnen wil.

Auchan.
Een supermarkt in de buurt hebben is zeker ook een pluspunt maar Auchan is echt ge-wel-dig. Deze supermarkt is gigantisch! Auchan heeft 60 kassa's! Dat is toch bizar?! Beneden kan je al het eten vinden en boven allemaal huishoudelijke spullen. Auchan zit aan het begin van het winkelcentrum en dat is dus ongeveer 3 minuten lopen.

La Vallée Village.
Waar ik zelf het aller aller aller blijst mee ben is La Vallée Village. Hier zitten namelijk onwijs veel Designer Outlets en geuss what?! Er zit zelfs een Michael Kors designer outlet. Jullie weten allemaal hoe gek ik ben op Michael Kors dus zodra ik mijn salaris binnen heb ga ik meteen mijzelf trakteren op iets van Michael Kors! La Vallée Village zit aan het eind van het winkelcentrum. Aangezien het winkelcentrum zo groot is doe ik er ongeveer 10/15 minuten over.

Onwijs veel restaurants.
In de buurt zitten er ook onwijs veel lekkere restaurants. Niet alleen in Val d'Europe wat tussen de 3 en 10 minuten zit maar ook gewoon op 30 seconde loop afstand. Er zit ook een Pub waar heel veel Disney mensen naartoe gaan wat voor mij echt ideaal is.

De trein en bus naar Disney.
Er zit een trein/bus station op zo een 2 minuten loopafstand. De bus kan ik gratis nemen naar Disney maar die duurt langer dan de trein. Met de trein ben ik er binnen één halte. Ik stap uit, loop het station uit en daar is Disney. Ideaal voor als ik vroeg moet werken.

Disneyland Parijs.
Je bent misschien wel een half uurtje aan het lopen maar ik kan dus als ik wil naar Disneyland Parijs lopen. Nu dat het steeds kouder word zal ik eerder de bus of trein nemen maar in de zomer wil ik zeker wel een aantal keer per week naar mijn werk lopen. Dat lijkt mij heerlijk!

Waar kan jij naartoe lopen vanaf jouw huis?
 
liefs, Brittany

Labels: ,

8 reacties:

Op 22 september, 2015 , Blogger Eilish (artisticstateofmind) zei...

Wat fijn! Hier zit niet zoveel haha. T station is op loopafstand.. de supermarkt zou k ook kunnen lopen. Maar eigenlijk fiets ik altijd alles.

 
Op 22 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Super chill mop! Als ik langskom gaan we sowieso naar t winkelcentrum en die designer outlets!! En ik kan zelfs lopen naar werk zoals je weet maar ik pak graag de auto daarvoor (want ja ik ben lui)

 
Op 22 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wauw wat fijn dat je zo overal dicht in de buurt zit en ook super fijn dat je 2 meiden dichtbij je hebt!

 
Op 22 september, 2015 , Blogger Claudia zei...

Wauw wat geweldig! En dat in zo'n grote stad! Ik heb niet eens een supermarkt binnen 5 min in de buurt :P Haha en ik woon slechts in Wilrijk, een kleine voorstad van Antwerpen

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik fietste in Nederland ook heel veel!

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat gaan wij zeker doen mop! Haha lui kind ben je ook!

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja, echt ontzettend fijn!

 
Op 23 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Aww, wat vervelend haha! Ik woon niet in Parijs maar in een dorp erbuiten.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage