<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney Dinsdag - Appartement tour!

29 september 2015

Disney Dinsdag - Appartement tour!

Hier in Frankrijk heb ik mijn eigen appartement. Ik hoef het met helemaal niemand te delen en dat vind ik heerlijk. Ik mag helaas niet alles aanpassen naar mijn eigen smaak en een aantal dingen stonden er al maar mijn appartement ziet er al een stuk beter uit en ik ben er voor nu best wel blij mee! Daarom wil ik vandaag doormiddel van foto's een kleine appartement tour doen. Ben jij benieuwd naar mijn kleine paradijs? Lees dan snel verder.


Het eerste wat je ziet als je mijn kamer binnenloopt is mijn keuken. Mijn keuken is best wel klein maar ik zelf ook dus ik heb niet echt grote keuken nodig. Ik kreeg van mijn moeder een magnetron die je ook als oven kan gebruiken. Voor de rest staan er gewoon typische keuken spullen. Onderin vind je mijn koelkast en nog een kastje waar ik keuken spullen in bewaar. 
 
Rechts van mijn keuken is mijn badkamer. Dit zit in een aparte kamer. In mijn badkamer kan je natuurlijk een toilet vinden, een wasbak en een douche. Zelf heb ik het leuk versierd met handdoeken die ik van een vriendin hebt gekregen. Bij mijn wasbak bewaar ik dingen zoals mijn tandenborstel, tandpasta, borstel, make-up remover enzovoort. Oh en was het jullie al opgevallen dat ik zelfs roze wc papier heb?
 
Tegenover mijn keuken is mijn garderobe te vinden. Aan de linker heb je een kleding rek en aan de rechterkant plankjes. Links bewaar ik dus mijn jassen colbertjes en jurken en rechts de rest van mijn kleding. Onderin de linker kast heb ik ook nog een stofzuiger, strijkbout enzovoort en rechts onderin bewaar ik nog mijn schoenen.
 

Na mijn garderobe staat er links een tafel met twee stoelen en een kastje. Mijn tafel kan je uitklappen waardoor hij iets groter word. Voor nu heb ik dat niet nodig dus laat ik hem lekker zo. Op mijn tafel staat er een dienblad met een kaars. Romantisch in m'n eentje hé! In mijn kastje heb ik mijn handdoeken, pyjama en camera spullen in bewaard. Links van mijn kastje staat nog een bak voor mijn vuile was.
 
In mijn kamer staan er nog meer planken. Op de bovenste plank bewaar ik heel veel van mijn eten. Op de plank daaronder al mijn haar spullen en beauty gerelateerde items en op de plank daaronder mijn Fancy Cube, mijn kwasten en mijn sieraden doosje. Het onderste plankje kan je omhoog doen waardoor je een grote bak vind. In die bak bewaar ik al mijn back-up spullen. Naast de plankjes bewaar ik nog meer keuken spullen en kleding items.
 
En dan eindelijk als laatst mijn bed! Ik heb mijn eigen dekbedovertrek meegenomen waar Parijs opstaat, toepasselijk hé! Naast mijn bed heb ik een eigen nachtkastje gemaakt door twee dozen naast elkaar te zetten met een witte deken erover heen. Hier bewaar ik mijn tissues, agenda, zaklamp en eventueel een fles water. Mijn bed heb ik naast mijn raam geplaatst waar ik elke ochtend vol geluk en trots naar buiten kijk.
 
Dit was mijn kamer, wat vinden jullie ervan?
 
liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 29 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ziet er heel tof uit!

 
Op 29 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 29 september, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ziet er heel leuk uit meis, lekker je eigen beauty hoekje ook!

 
Op 29 september, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Ziet er heel gezellig uit en is volgens mij prima te doen daar!
je handdoeken zijn echt heel cute <3

 
Op 30 september, 2015 , Blogger Rachel Kromdijk zei...

ziet er super leuk uit haha en die handdoeken! geweldig, zaterdag verstuur ik het pakketje naar je meid

 
Op 01 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Hihi, die kon natuurlijk niet ontbreken!

 
Op 01 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Het is zeker wel te doen hier!

 
Op 01 oktober, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hihi dankje. Ahh leukie!

 
Op 06 oktober, 2015 , Anonymous Svenja zei...

Wauw, wat een mooi appartement <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage