<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Waarom thuis komen na vakantie fijn is

3 augustus 2015

Waarom thuis komen na vakantie fijn is

Gister zijn mijn vriend en ik weer veilig op Nederlandse bodem geland nadat wij 3,5 weken weg zijn geweest. Wij hebben echt onwijs genoten van onze vakantie en ik ga jullie er binnenkort alles over vertellen maar vandaag nog even niet. Vandaag wil ik het hebben over de dingen die ik fijn vind aan thuis komen nadat ik op vakantie ben geweest. Jullie herkennen vast wel een aantal dingen. Lezen jullie met mij mee?

Mijn moeder weer zien.
Ja, ik ben echt een moeders kindje. Mijn moeder kwam dit keer helaas niet mee waardoor ik haar dus ook 3,5 weken lang moest missen. Ik heb wel een aantal keer met haar gebeld en dat was zeker wel even fijn. Nu kan ik mijn moeder eindelijk weer knuffelen! 

Eigen bed.
Eindelijk na al die weken in mijn eigen bed slapen. Ik sliep de hele vakantie natuurlijk bij mijn familie en lag bijna elke avond in een ander bed. Al die bedden lagen heerlijk maar toch verlang je op een gegeven moment naar je eigen bed. Dat ligt toch het fijnst vind ik.  

Vrienden en vriendinnen zien. 
Ik heb natuurlijk ook al mijn vrienden en vriendinnen gemist. Een aantal heb ik al langer dan een maand niet gezien! Dat is voor mij echt té lang. De aankomende weken ga ik ook vooral heel veel tijd met mijn vrienden en vriendinnen doornemen. Heerlijk bij kletsen! 

Eigen douche. 
Je eigen douche is eigenlijk net zoals je eigen bed. Ik vind mijn eigen douche echt geweldig en had hem stiekem best wel gemist. Is dat raar? Iedereen heeft een andere douche straal en ik blijf mijn eigen toch echt wel het lekkerst om onder te staan. Ben ik de enige?

Geen tassen meer slepen. 
Zoals ik al zei sliepen mijn vriend en ik bijna elke avond ergens anders. Hierdoor moesten wij telkens tassen heen en weer slepen met kleren, make-up en nog meer spullen. Dat begint na een tijdje heel erg te vervelen. Nu hoef ik helemaal niks meer te slepen. Top!

Relaxen.  
Nu denken jullie vast wel dat ik op vakantie al heb gerelaxt? Nou niet dus! Als ik naar Amerika ga is het alles behalve relaxt. Ik word heen en weer gesleept en heb wel elke dag iets op de planning staan. Nu dat ik thuis ben kan ik eindelijk een beetje rustig aan doen.  

Pretty Little Liars.
Onder relaxen valt dus ook Pretty Little Liars kijken. Ik ben helemaal verslaafd aan die serie en loop nu een aantal afleveringen achter doordat ik op vakantie was. Nu kan ik heerlijk wanneer ik wil die afleveringen terug kijken.  

Bloggen!
Wat heb ik het bloggen gemist zeg! Ik heb de afgelopen 3,5 weken gewoon helemaal niet geblogd. Erg hé!? Ik vind het echt geweldig om weer in mijn bedje achter mijn laptop te kruipen en fijn artikels typen. Ik heb zoveel ideeën en inspiratie! Let's do this.  

Wat vind jij het fijnst aan thuis komen na je vakantie? 

Liefs, Brittany  

Labels:

5 reacties:

Op 03 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Het eerste wat ik doe als ik terug kom van vakantie is naar mijn kamer gaan. Ik weet niet waarom maar dat is vast ritueel.

 
Op 03 augustus, 2015 , Blogger bernadet. zei...

LOL.. dat doe ik ook áltijd als eerste haha.

 
Op 03 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha leuk! Het eerste wat ik doe is alles laten zien wat ik heb gekocht haha.

 
Op 03 augustus, 2015 , Blogger Dascha zei...

Hmm.. ik vind naar huis gaan na een vakantie juist nooit zo leuk haha! Als eerste plof ik wel thuis lekker op de bank en neem ik een heerlijke douche! :-)

xoxo
www.its-dash.com

 
Op 03 augustus, 2015 , Blogger Daphne zei...

Welcome home sweetie! Ik heb mijn eigen bed en douche ook wel heel erg gemist toen ik op vakantie was!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage