<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: MAC Chatterbox

25 augustus 2015

MAC Chatterbox

Ja sorry. Alwéér een MAC lipstick review. Ik kon het niet laten! Ik heb gewoon echt een zwak voor MAC lipsticks. Dit is alweer mijn 8e MAC lipstick. Ik kreeg voor mijn verjaardag wel geteld drie MAC lipsticks en ik wilde ze graag allemaal reviewen voor jullie. Van mijn zus kreeg ik deze beauty namelijk Chatterbox. Ik verklap jullie alvast dat hij nu al een favoriet is!


Zoals jullie al vaker op mijn blog hebben kunnen zien komen de MAC lipsticks nog steeds in dezelfde zwarte doosjes verpakt. Op de verpakking kan je gemakkelijk zien hoe de MAC lipstick heet en wat voor een finish de lipstick heeft. In dit geval heet de lipstick Chatterbox en heeft het een amplified creme finish. Amplified creme finishes vind ik altijd ontzettend fijn. Ampliefied creme houdt in dat de lipstick romig en gepigementeerd is waardoor hij erg dekkend is. Deze lipstick smeert ontzettend fijn, net zoals alle andere 7 MAC lipsticks die ik heb.

En dan nu eindelijk de kleur! Roze is mijn favoriete kleur en daarom moest ik persé weer een roze lipstick toevoegen aan mijn stash. Chatterbox nijgt een beetje naar het barbieroze toe maar hij is wel gewoon erg draagbaar. De kleur is gewoon ontzettend lief en past wel echt bij girlygirls. Persoonlijk vind ik deze kleur meer voor in de lente of zomer dus ik ben een beetje laat met mijn review maar je mag natuurlijk zelf bepalen wanneer je hem wilt dragen! Deze lipstick is niet alleen goed gepigmenteerd maar blijft ook ontzettend lang zitten. Nadat ik de lipstick opdeed besefte ik mij dat ik mijn tanden nog niet had gepoetst en zelfs dat heeft deze lipstick overleefd!

Eindelijk het moment waar jullie allemaal op wachten, de swatches! Ik ben verliefd, jullie ook? De lipstick glimt best wel maar dat mag ook wel met zo een kleur roze. Zoals ik al zei smeert hij ontzettend fijn. Over het algemeen blijft deze lipstick zo een 4 á 5 uur zitten voordat je hem moet bijwerken. Deze MAC lipstick kosten toen der tijd nog maar €19,00 maar dat is nu alweer veranderd naar €19,50. MAC hou op met duurder worden! 

Wat is jullie favoriete lipstick?

liefs, Brittany 



Labels:

11 reacties:

Op 25 augustus, 2015 , Blogger Priscilla zei...

Dit is momenteel echt mijn favoriete MAC lipstick! De kleur staat jou ook erg mooi <3

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hij is ook één van mijn favorietjes! Heerlijk zomers. Dankjewel <3

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Eline zei...

Wat een leuk kleurtje, lekker fris en zomers!

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Daphne zei...

Prachtig kleurtje, wauw!

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Vind ik ook!

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Zeker hihi.

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Echt hele mooie swatch foto! En ook een hele mooie lieve roze kleur. Alleen zo jammer dat de prijs omhoog is..

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Dat is zeker jammer.

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger The Beauty Magazine zei...

Deze heb ik ook! Zooooo mooi! Echt een lief kleurtje

 
Op 25 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dat is het zeker!

 
Op 27 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Prachtige kleur!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage