<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn miskopen

20 juli 2015

Mijn miskopen

Miskopen, iedereen kent ze. Ik zag een tijdje geleden bij Vera een video voorbij komen van haar miskopen en ik heb er met veel plezier naar gekeken. Hierdoor leek het mij ook leuk om zo een video op te nemen. Ik heb een aantal items erbij gepakt voor jullie, van beauty tot fashion items en vertel daarbij waarom ik deze items het liefst terug breng naar de winkel maar waar het nu eigenlijk een beetje te laat voor is. Benieuwd naar mijn miskopen? Bekijk dan snel mijn video!

Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier. 
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Hoeveel miskopen hebben jullie?

Liefs, Brittany 

Labels: , , ,

4 reacties:

Op 20 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke video om te zien wat je miskopen zijn, die shaping gel van Catrice vind ik wel heel erg fijn. Die haaropfrisser vind ik ook niks haha die had ik ook van de Action!!!

 
Op 20 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ben gelukkig niet de enige haha

 
Op 21 juli, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Ah altijd zo zonde he al die miskopen!
Dit is het eerste filmpje wat ik van je zie..
geef die slippers maar aan mij hoor hihi, wat een super leuke!

 
Op 22 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Pas je maar 36? Haha.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage