<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Ik mag het wel maar jij niet!

31 juli 2015

Ik mag het wel maar jij niet!

Iedereen kent het wel. Dingen die jullie bij andere mensen ontzettend vervelend vinden maar stiekem doen jullie het zelf ook. Oeps, ook ik geef het toe. Vandaag deel ik mijn grootste ergernissen met jullie maar daarbij geef ik toe dat ik het zelf ook af en toe doe. Ik ben ontzettend benieuwd of jullie deze dingen ook doen of hoe vervelend vinden jullie het? Kijk maar snel met mij mee.

Negeren omdat ik op mijn telefoon zit.
Ik vind het echt vervelend als ik net een heel verhaal aan iemand hebt verteld en dat diegene het eigenlijk helemaal niet heeft gehoord omdat die op zijn telefoon keek. Of dat ik wat aan iemand vraag en diegene mij volledig negeert omdat zij/hij zijn mobiel interessanter vind maar ik moet bekennen dat ik het zelf ook af en toe doe. 

De trein in voordat iedereen eruit is.
Ik ga gelukkig niet zo vaak met de trein maar wat ik nou echt heel vervelend vind is dat als ik wil uitstappen dat mensen als instappen. Wacht nou even 3 seconde totdat ik eruit ben alsjeblieft! Zelf doe ik het alleen soms wel maar dat is alleen omdat ik bang ben dat hij zonder mij weg rijdt.

Ineens stil staan midden op straat.
Ik ben misschien wel klein maar ik loop echt ontzettend snel. De meeste mensen moeten bij meestal bijhouden. Omdat ik zo snel loop vind ik het echt onwijs vervelend als iemand opeens voor mij neus stopt. Ik loop dan altijd tegen diegene aan. Als ik opeens midden op straat stil ga staan? Ja sorry, dan heb je pech!

Mijn neus ophalen.
Ik vind het zo een onprettig geluid als iemand zijn neus ophaalt. Niet altijd, soms is het gewoon heel zacht en subtiel. Zelf haal ik ook altijd mijn neus op maar bij mezelf vind ik dat nooit vies. Ik ben ook eerlijk gezegd soms te lui om een tissue te pakken, oeps.

In het openbaar vervoer twee stoelen in beslag nemen.
Ik zit altijd standaard in zo een 4zit in de bus, al ben ik in mijn eentje. Dan doe ik mijn voeten heel asociaal op de stoel voor mij en dan zet ik mijn tas naast mij neer. Alles is voor Brittany. Als iemand anders dit doet? Dat vind ik gewoon echt vervelend. 

Winnen.
Ik kan niet tegen mijn verlies. Gewoon écht niet. Ik heb er zelfs een artikel over geschreven zo erg is het. Die kunnen jullie hier terug lezen. Ik vind het echt verschrikkelijk als mijn tegenstanderd wint en dat lekker in mijn gezicht wrijft maar ik moet bekennen dat als ik win dat ik precies hetzelfde doe omdat ik dan zo blij ben.

Uitslapen.
Ik vind het echt onwijs heerlijk als ik kan uitslapen al betekend mijn uitslapen dat ik rond half 9 wakker ben. Ik kan tegenwoordig gewoon haast niet langer uitslapen. Als ik zelf een keer rond 10 uur wakker ben vind ik het heerlijk maar ik irriteer mij dood aan mensen waarmee ik wil afspreken dat zij tot vet laat blijven liggen! Word gewoon wakker!

Praten door een film heen.
Ik vind het vooral vervelend in de bioscoop als mensen door de film heen praten. Laat mij gewoon in stilte genieten van de film. Alleen ik moet toegeven dat ik zelf ook af en toe praat maar daar in tegen fluister ik zo zacht dat niemand mij kan horen. Als de rest dat nou ook gewoon even doet!

Liedjes niet afluisteren.
Het is altijd zo fijn als iemand je favoriete lied op zet. Lekker zingen en mee dansen! Totdat die gene besluit om een ander liedje aan te zetten en dan halverwege weer en weer en weer. Ik kan er niet tegen als ik er net lekker in zit dat iemand een ander liedje aan zet maar ook dit doe ik zelf ook af en toe. Sorry.

Wat doe jij zelf wat andere "niet" mogen doen?

Liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 31 juli, 2015 , Blogger Stephanie - www.proud2behealthy.nl zei...

Wat een grappig artikel! Zitten wel herkenbare dingen in hihi :)

 
Op 31 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 31 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Herkenbaar haha!

 
Op 31 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk!

 
Op 31 juli, 2015 , Blogger renee zei...

Hahahaha super herkenbaar, super leuk artikel girl!

 
Op 31 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha dankje meis!

 
Op 02 augustus, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Jup herkenbaar!

 
Op 02 augustus, 2015 , Blogger Unknown zei...

Haha!

 
Op 20 augustus, 2015 , Anonymous Melissa zei...

Hier staan heel wat herkenbare dingen in haha! Ik vind het echt vervelend als toeristen in de stad traag lopen, maar als ik zelf op vakantie ben doe ik het ook wel eens :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage