<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Doei Nederland, Hallo Amerika!

8 juli 2015

Doei Nederland, Hallo Amerika!

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Mijn vriend en ik gaan heerlijk op vakantie! Wij hebben hier al zo lang naar uit gekeken en nu is het eindelijk tijd om te gaan! Waarschijnlijk als jullie dit lezen zijn wij al onderweg naar Schiphol of misschien zitten wij zelfs al in het vliegtuig! Vandaag wil ik jullie even uitleggen hoe mijn blog er de aankomende weken uit zal zien aangezien het iets anders gaat lopen dan normaal. Lezen jullie even mee?

Mijn vriend en ik vertekken vandaag (8 juli) en landen pas 2 augustus weer in Nederland. Wij zijn dus zo een 3,5 weken weg. Vorig jaar waren wij maar 2 weken geweest en dat was eigenlijk net iets te kort. Ik heb echt mijn best gedaan om zo veel mogelijk vooruit te plannen voor jullie. Ik wilde het liefst nog elke dag een artikel online hebben maar dat is mij jammer genoeg niet gelukt. Daarom zal er de aankomende 3,5 weken 3 artikelen per week online komen. Dat begint ook dus vanaf vandaag. Mijn artikelen komen online op maandag, woensdag en vrijdag. Het is helaas even niet anders maar zodra ik terug ben hoop ik dit snel weer voor jullie op te kunnen pakken. Ik ga nu even heerlijk genieten van mijn vakantie samen met mijn lieve vriend en familie. Misschien komen er korte updates online maar dat staat nog niet vast! Bij mijn familie thuis heb ik gelukkig WiFi dus ik ben nog wel een beetje actief op social media. Ik wil jullie alvast een fijne 3,5 weken wensen. Als je ook op vakantie gaat wens ik je een hele fijn reis! Tot snel weer iedereen. 

Liefs, Brittany

Labels:

9 reacties:

Op 08 juli, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Wauw gewoon bijna een maand weg, have fun girl!

 
Op 08 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 08 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

heerlijk een maandje weg, ik was al te laat om iets tegen jou te zeggen op de app dus ik hoop dat je heel erg geniet!

 
Op 08 juli, 2015 , Anonymous diana zei...

waaawie lekker zeg 3.5 week naar amerika. veel plezier!

 
Op 09 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje mop!

 
Op 09 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Lief van je, dankje!

 
Op 09 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel!

 
Op 11 juli, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Veel plezier!

 
Op 11 juli, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage