<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Waarom ik toe ben aan de zomer

3 juni 2015

Waarom ik toe ben aan de zomer

Volgens mij is moedernatuur een beetje aan het staken? Waar is de zomer!? Aangezien de zomer mijn favoriete seizoen is wil ik er ook echt lekker van genieten. Ik ben helemaal klaar met dit koude weer, jullie ook? Er bestaat een zogenaamde regen dans maar bestaat er ook een zonnedans? Zo ja, dan moeten wij die even heel gauw met z'n alle gaan doen. Willen jullie precies weten waarom ik toe ben aan de zomer? Lees dan even verder.

Bruin worden.
Heel veel bruin worden. Ik heb mij nog nooit zo wit gevoeld. Echt verschrikkelijk. Ik wil wel even mijn vader bedanken voor zijn huid. Door hem word ik ook ontzettend bruin. Woohoo. Dus laat die zonnestralen maar komen!

BBQ'en.
Ik vind het altijd super leuk en lekker zo een barbecue maar dat gaat een beetje lastig als het kei hard aan het regenen is ook heel hard waait. Dan waait je eten weg haha. Dat zou wel een beetje zonde zijn toch?

Jurkjes.
Ik heb zoveel leuke zomer jurkjes. Ik heb niet alleen maxi dresses maar ook schattige korte jurkjes. Ik vind jurkjes zo leuk en heb er ook zoveel. Wanneer kan ik ze nou eindelijk aan? Ik kan geen panty's meer zien, ik wil blote benen zien! Ook al zijn ze nu ontzettend wit.

Teenslippers. 
Ik heb een hele verzameling van onwijs leuke teenslippers maar die zitten nu helaas een beetje onder het stof. Daar moet snel verandering in komen. In de zomer heb ik eigenlijk alleen maar teenslippers aan. Ik vind ze zo onwijs lekker lopen.

Vakantie.
Dit is eigenlijk de nummer één reden waarom ik wil dat ze zomervakantie snel komt. Ik ga heerlijk een paar weken met mijn vriend naar Amerika. Wij gaan dit jaar niet alleen mijn familie opzoeken in Boston maar ook een paar dagen naar New York! Daar hebben wij natuurlijk ontzettend veel zin in.

Ijsjes. 
Ik hou echt van ijsjes. Waterijs of schepijs? Ik vind alles prima. Zolang het maar lekker verkoelend is. Zonder zon heb je geen verkoeling nodig dus daarom moet de zon snel gaan schijnen. Ik vind het ook altijd gezellig om samen met vriendinnen een ijsje te halen en lekker bij te kletsen.

Zwemmen.
Heel veel mensen vinden de zee vies. Oké hij is ook best wel vies maar ik vind het heerlijk om in de zee te zwemmen. Soms is het net iets te koud, dat vind ik hartstikke zonde maar als je het bloed verziekend heet heb dan is het perfect!

Relaxen.  
Vier jaar een dansopleiding doen is erg vermoeiend. Hierna ben ik eindelijk klaar en daarom wil ik ook veel gaan relaxen. Al helemaal omdat ik daarna een jaar in Disney ga werken. Laat mij maar lekker op het strand liggen, ik vind het heerlijk!

Festivals.
Ik vind festivals echt ontzettend leuk maar ze zijn toch een stuk minder leuk als het koud is of regent. Daarom moet de zomer snel komen en de zon snel schijnen zodat ik heerlijk dansjes kan doen op festivals met al mijn lieve vriendinnen. 


Waarom zijn jullie toe aan de zomer?

Liefs, Brittany

Labels:

3 reacties:

Op 03 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik ben ook gek op de zomer! Leuk artikel.

 
Op 03 juni, 2015 , Blogger Marlayne Vermeulen zei...

Leuk artikel! :)

 
Op 03 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuk artikel! Ik ben ook echt toe aan zomerjurkjes, zonnen en ijsjes! Laat die zomer maar komen, ik ben er klaar voor hihi

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage