<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Spam your make-up

12 juni 2015

Spam your make-up

Toen ik echt nét was begonnen met bloggen kwam ik opeens op het idee om een spam artikel te plaatsen. Bij de meeste spam artikelen laat je de link van je eigen blog of social media kanaal achter. Ik wilde iets nieuws doen en verzon toen de Spam your make-up artikel. Ik was het zelf nog nooit tegen gekomen en daarom leek het mij ontzettend leuk! Benieuwd wat zo een spam your make-up artikel inhoudt? Lees dan vooral verder.

Iedereen heeft een favoriete make-up merk, een lievelings lipstick of een palette waarvan jij vind dat iedereen het zou moeten hebben. Er zijn dus verschillende dingen die jij vandaag achter mag laten in de comments. Wees een beetje creatief! Als al 5 mensen zeggen dat MAC Faux hun lievelings lipstick is dan hoef ik dat niet voor de 6e keer te zien. Doormiddel van deze spam your make-up artikel wil ik nieuwe producten testen en misschien zelfs reviewen. Ik wil nieuwe make-up merken of producten doormiddel van jullie comments ondekken! Ideeën nodig? Hier heb ik een aantal ideeën voor jullie :

♡ Wat is jouw lievelings low-budget merk?
♡ Welke mascara gebruik jij en waarom?
♡ Hoeveel geef jij gemiddeld uit aan make-up?
♡ Welke lipstick draag jij bijna altijd?
♡ Wat is een must-have uit jouw make-up stash?
♡ Welke foundation vind jij het aller best?
♡ Waar komen jouw make-up kwasten vandaan?
♡ Waarom gebruik jij liever lipgloss dan lipstick?
♡ Met welk product haal jij je make-up eraf?

Zo kan ik nog héél lang door gaan maar jullie begrijpen het idee toch? Het kan echt van alles zijn. Jullie mogen ook meerdere make-up merken of producten achter laten in de comments. Jullie hoeven het niet bij één ding te laten. Als jij heel uitgebreid jouw dagelijks make-up routine wilt vertellen, ga ervoor! Genoeg gepraat, ga maar lekker spammen!

Zijn jullie ook benieuwd naar mijn lievelings merken en/of producten?

Liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 12 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ik heb al eens zo'n spam je make-up geplaatst en gevraagd wat andermans favoriet is.. Mijn favoriet is op het moment the cleanse off oil van MAC echt een aanrader. Wel prijzig maar het doet wat het beloofd.

 
Op 12 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja klopt daar had ik nog op gereageerd! Ik had toen ik net begonnen was zo een artikel geplaatst maar ik ben natuurlijk weer helemaal opnieuw begonnen! Ik ben benieuwd naar de cleanse off oil!

 
Op 12 juni, 2015 , Anonymous Anouk zei...

Weer geen eigen idee dus, lol. Ik heb zo'n artikel al heel vaak voorbij zien komen. Mijn favoriete merk is Nars, niet zo budget maar wel perfect

 
Op 12 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Manga mascara van loreal ! Ik heb echt 100 mascaras geprobeerd van chanel tot essence maar die van loreal is echt mijn favoriet!

XOXO faye van byfaye.nl 

 
Op 13 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Nou Anouk, als je Britt haar artikel goed had gelezen had je dus kunnen weten dat britt niet zeker wist of zo een artikel al bestond. Waarschijnlijk volgen jullie dus ook niet dezelfde mensen anders had Britt zelf ook gezien dat meerdere mensen zo een artikel hebben geplaatst. Het is dus eigenlijk onnodig wat jij heb neer gezet.

 
Op 14 juni, 2015 , Anonymous Anouk zei...

Nou Cherine volgensmij kan Britt best haar eigen problemen oplossen en als Brutt goed leest ziet ze dat het niet negatief bedoeld is.

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik zelf vind het totaal geen positieve reactie, en Britt kan inderdaad heel goed zelf haar problemen oplossen maar ik kom gewoon op voor me vriendin als er nutteloze reacties staan. Maar goed, ieder ze mening.

 
Op 14 juni, 2015 , Anonymous Anouk zei...

Beetje nutteloos vind je niet. Britt heeft een eigen mond hoor en als zij niet tegen de kritiek kon had ze er iets van gezegd.

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Meiden, ik wil geen ruzie op mijn blog. Ik zie deze reacties nu pas. Anouk, ik weet niet wie jij bent maar je eerste reactie klinkt niet erg positief. Blijkbaar was dit niet jou bedoeling en wilde Cherine alleen voor mij opkomen, meer niet. Als jullie nog verder willen praten moeten jullie dat zelf weten maar niet meer via mijn blog.

liefs, Brittany

 
Op 14 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind jouw reactie nutteloos. Zoals ik al zei kom ik op voor Britt. Hierbij laat ik het

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage