<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My travel essentials

8 juni 2015

My travel essentials

Over precies 1 maand is het weer zo ver. Dan ga ik eindelijk weer naar mijn familie toe in Amerika. Aangezien ik dus minstens één keer per jaar heen en weer reis naar Amerika met het vliegtuig leek het mij leuk om jullie de inhoud van mijn bagage tas te laten zien. Ik laat jullie zien wat ik allemaal mee neem en waarom ik het meeneem. Ik hoop dat ik door middel van dit filmpje mensen kan helpen en ervoor zorgen dat zij minder stressen als zij op vakantie gaan. Kijken jullie mee?
 
Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier. 
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Wat nemen jullie altijd mee op vakantie?

Liefs, Brittany 

Labels: ,

2 reacties:

Op 08 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Leuk om te zien wat je allemaal meeneemt!

 
Op 08 juni, 2015 , Anonymous Daphne zei...

Als ik chocola meeneem tijdens het reizen smelt het altijd supersnel :( Echt zonde haha. En tijdschriften kun je niet genoeg bij je hebben! :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage