<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Calvin Klein Bronzing Powder

25 juni 2015

Calvin Klein Bronzing Powder

Ik heb eigenlijk best wel weinig bronzers en kon er daarom makkelijk eentje aan mijn make-up collectie toevoegen. Deze bronzer van Calvin Klein was vanaf het moment dat ik hem zag mijn nieuwste slachtoffer. Deze moest ik even testen voor jullie aangezien ik niet eens wist dat Calvin Klein make-up verkocht, oeps! Is deze bronzer van Calvin Klein het waard of niet? Vandaag deel ik mijn mening erover met jullie.

De verpakking vind ik niet zo spetterend. Hij is eigenlijk ontzettend saai. Stiekem vind ik hem er ook best wel goedkoop uitzien. Maar goed het gaat om het product en niet echt om de verpakking al trekt een mooie verpakking sneller mijn aandacht. Op de voorkant staan de letters ck in het wit met eronder Calvin Klein, uiteraard ook in het wit.

Deze bronzing powder komt uit de Summer Affair collectie en is in drie kleuren verkrijgbaar. Deze powder is verkrijgbaar in de volgende kleuren: 14301 Enhance, 14302 Sun Dance en 14303 Sun Bathe. Bij de Big Bazar waar ik deze powder hebt gekocht was hij maar in één kleur verkrijgbaar namelijk de 14301 Enhance.

Persoonlijk vind ik dat deze bronzing powder eigenlijk best wel een unieke kleur heeft. Het is meer een beetje goud/bruin. Deze bronzing powder bevat ook subtiele gouden glitters. Ik zou dit sneller bij een avond look gebruiken dan overdag. Overdag vind ik glitters al snel overdreven en too much.  

Op de foto hierboven heb ik de Calvin Klein bronzing powder aangebracht op mijn jukbeenderen. Ik houd mijn bronzer altijd vrij subtiel. Ik ben altijd bang dat het eruit ziet alsof mijn wang vies is en daarom gebruik ik niet zo heel veel. Dit is zeker wel een prachtige zomerse bronzing powder doordat hij subtiele gouden glitters heeft. Deze bronzing powder is te koop bij de Big Bazar voor maar liefst €4,00! Ik vind het hem zeker waard. 

Wat vinden jullie van deze bronzing powder?
Liefs, Brittany

Labels:

10 reacties:

Op 25 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

heeel mooi!

 
Op 25 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

<3

 
Op 25 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

ziet er heel goed uit!

 
Op 25 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 25 juni, 2015 , Anonymous José zei...

Fijne review! Ik heb hem al vaker in mijn handen gehad bij de Big Bazar en dan toch weer terug gelegd. Misschien dat ik hem nu toch ga halen!

 
Op 25 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik vind hem zelf erg fijn!

 
Op 25 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ziet er heel erg goed uit!

 
Op 25 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hij ziet er heel goed uit alvind ik de kleur iets te oranje. Jammer dat zo'n luxe merk van die saaie verpakkingen maakt.

Liefs, Kim

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankje!

 
Op 26 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Is inderdaad erg jammer.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage