<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 10 bizarre en grappige feitjes over mezelf

7 juni 2015

10 bizarre en grappige feitjes over mezelf

Welke bijzondere pizza neem ik altijd? Wat bewaar ik altijd als laatst en waar word ik nou echt gewoon misselijk van? Vandaag kunnen jullie hier allemaal achter komen. Ik heb een lijstje gemaakt van 10 bizarre, gekke maar ook grappige feitjes over mezelf in die wilde ik graag met jullie delen. Misschien delen wij wel dezelfde grappige feitjes? Je komt er maar op één manier achter en dat is door snel verder te lezen!


1. Bij de New York pizza bestel ik altijd hetzelfde. Ik bestel altijd BBQ chicken zonder chicken. De BBQ saus bij de New York pizza is echt gewoon onwijs lekker maar de kip die zij daar hebben? Nee die lust ik echt niet hoor. Lijkt wel chemische troep, moet ik niet hebben haha.

2. Op school in Amerika had je standaard muziek les. Ik vond de muziek les eigenlijk altijd best wel saai maar één keer niet. Wij leerde door middel van een liedje alle 50 staten van de Verenigde Staten in alfabetische volgorde. Geuss what? Ik ken ze nu allemaal nog steeds opnoemen in alfabetische volgorde.

3. Een bijzondere slaap feitje? Ik kan alleen op mijn buik in slaap vallen. Het is echt raar en soms ook best wel vervelend. Volgens mij word ik echt een ongelukkige zwangere vrouw later haha aangezien je op een gegeven moment niet op je buik kan liggen.

4. Nog een gekke slaap feitje? Ik kan niet met los haar slapen. Ik vind dat echt zo vervelend. Eigenlijk slaap ik altijd met een vlecht in, dat vind ik zelf het fijnst. Heel soms ook gewoon in een knot of staart maar met los haar? No way!

5. Toen ik op vakantie was op Bermuda heb ik toen iets ergs interessants gedaan. Ik heb namelijk een geesten tocht gedaan. Uiteindelijk was het allemaal nep en sloeg het echt helemaal nergens op maar het was wel grappig om het een keer mee te maken.

6. Altijd als ik iets eet bewaar ik het lekkerste stukje voor als laatst. Ik doe het echt met alles. Bijvoorbeeld : Ik vind de augurk op mijn hamburger van de McDonald's echt het lekkerst. Ik eet dus eerst om de augurk heen en als laatst het stukje met de augurk. Jummie!

7. Zelf irriteer ik mij er echt dood aan en sommige mensen in mijn omgeving vinden het ook erg vervelend maar mijn tenen kraken als ik loop. Op tapijt is het minder erg maar op een harde vloer hoor je bij elke voetstap die ik zet 'krak'. Oh en in de ballet les hoor je het ook alleen maar als ik dans.

8. Ik vind horror en thrillers echt geweldig. Ik zit 9 van de 10 keer ergens verstopt achter een kleedje of mijn handen maar ik kijk er wel echt altijd naar maar als ik een enge film heb gezien durf ik niet alleen te slapen. Ik moet dan naast iemand slapen anders slaap ik de hele nacht niet.

9. Je weet toch dat als je net een nieuwe auto hebt dat er een bepaalde geur in die auto hangt. Je ruikt meteen dat die nieuw is. Ja daar word misselijk van. Ik kan echt niet tegen 'nieuwe auto geuren' en al helemaal niet als wij rijden. Bah!

10. En dan als laatst. Ik heb nooit de waterpokken gehad *klopt het af*. Ik heb in Amerika een prik tegen de waterpokken gehad. Mijn moeder heeft toen zij klein was ook dezelfde prik gehad en heeft ook nog nooit de waterpokken gehad. Ik weet dat hoe ouder je wordt hoe gevaarlijker het wordt dus ik let er wel goed op. Al helemaal omdat ik met kinderen werk!

Noem is een gek feitje over jezelf!

Liefs, Brittany



Labels:

3 reacties:

Op 07 juni, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke post! Een aantal dingen wist ik echt nog niet van je.. Maaar het liedje van de 50 Amerikaanse staten ken ik inmiddels ook 😇

 
Op 07 juni, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat een leuke weetjes haha!

 
Op 08 juni, 2015 , Anonymous Cynthia zei...

Haha, leuk om te lezen! Ik houd ook van horror, toen ik klein was keek ik al enge films en las ik de engste boeken

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage