<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Dé perfecte MAC faux dupe

27 mei 2015

Dé perfecte MAC faux dupe

MAC Faux is helemaal in en bijna iedereen heeft hem in zijn bezit. Helaas heb ik hem (nog) niet. Ik ga over een paar weken naar Amerika en aangezien de MAC lipsticks in Amerika goedkoper zijn ga ik er daar een aantal kopen en hopelijk ook onder andere MAC Faux. Heb jij MAC Faux ook niet? Dan heb ik de perfecte dupe gevonden voor jou! Nieuwsgierig? Lees dan zeker even mee.
De MAC Faux lipstick is bekend geworden door Kylie Jenner. Aangezien deze lipstick nu helemaal een hype is is hij ook echt overal uitverkocht. Iedereen wilt hem hebben maar misschien is deze dupe wel goed genoeg? Toen ik dus een tijdje geleden een bezoekje nam aan de Kruidvat zag ik deze parel tussen het assortiment liggen. Ik was gelijk verliefd en stopte hem dus meteen in mijn winkelmandje. Deze lipstick komt van de wel bekende low budget merk Essence. Dit is de 05 cool nude.

De lipstick lijkt donker in de huls maar dat is hij eigenlijk niet. Best gek hé. Hierdoor had ik niet meteen door dat hij zo erg op MAC Faux leek, pas toen ik hem aanbracht kwam de echte kleur tevoorschijn. Het is een romige lipstick en smeert heel erg fijn. Misschien is de kwaliteit net niet zo goed als MAC maar het komt zeker wel in de buurt!

Hierboven heb ik nog een swatch van de prachtige MAC Faux dupe. Als je op internet foto's opzoekt van de welbekende MAC Faux lipstick zien jullie dat de overeen komst echt fantastisch is. Je ziet het verschil haast niet tussen de twee lipsticks. MAC Faux is te koop voor 19,00 wat voor sommige meiden hartstikke veel geld is. De Essence 05 Cool Nude lipstick kost maar liefst 2,39! Je bespaart dus 16,61!! Daar kan je toch geen nee tegen zeggen?

Welke kies jij? MAC Faux of Essence Cool Nude?

Liefs, Brittany

Labels:

1 reacties:

Op 27 mei, 2015 , Anonymous Keybykim zei...

Hij ziet er heel mooi uit! Ik vind dupes altijd erg fijn, alleen geeft geen enkele lipstick mij het gevoel als een Mac lipstick haha

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage