<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: 3,5 jaar samen - Waar het allemaal begon

28 mei 2015

3,5 jaar samen - Waar het allemaal begon

Vandaag hebben mijn lieve vriend Nick en ik alweer drie en een half jaar een relatie. Wat gaat de tijd toch snel zeg! Al helemaal als je verliefd bent. Ik deel veel met jullie over mijn relatie maar ik heb jullie nog niet op mijn eigen blog verteld hoe het nou eigenlijk allemaal is begonnen. Ons liefdes verhaal wil ik daarom vandaag met jullie delen. Kijken jullie met mij mee terug in de tijd naar 3,5 jaar geleden?

Ons verhaal is zeker uniek, het begon namelijk allemaal op Facebook. Nick had mij een vriendschapsverzoek gestuurd maar eigenlijk kon hij mij helemaal niet. Hij vond mij er gewoon leuk uitzien en had mij daarom dus toegevoegd. Die week had ik al heel wat vriendschapsverzoeken gekregen op Facebook van allemaal onbekende mensen. Waarom? Dat weet ik ook niet, het was echt heel raar. De meeste had ik geweigerd maar Nick viel mij wel erg op. Ik vond hem er leuk uitzien en zag dat wij ook wat gemeenschappelijke vrienden hadden. Nooit gedacht dat ik met hem in contact zou komen laat staan een relatie krijgen nadat ik op accepteren had geklikt! Hier is ons unieke liefdes verhaal begonnen :  



We hebben echt heel lang gepraat via Facebook messenger maar het viel op een gegeven moment stil. Na een tijdje had Nick wat op Facebook gezet en daar had ik op gereageerd en uiteindelijk hadden wij nummers uitgewisseld. Nick en ik praatte echt dag en nacht, wij leken al een stelletje terwijl we elkaar nog helemaal niet hadden gezien. Al vrij snel besloten Nick en ik wat af te spreken, het voelde gewoon vertrouwd. Ik ging een avondje stappen met vriendinnen in de stad en omdat Nick dichtbij de stad woont hadden wij die avond of nou ja nacht afgesproken. We hebben echt uren in de kou gezeten en gepraat. Ik vond het echt een hele leuke jongen maar ja, wat vond hij nou van mij? 

Ik was bang dat ik voor hem tegen zou vallen of niet genoeg zou zijn maar hij praatte nog steeds met mij op ping toen der tijd en hij wou zelfs vaker afspreken! Na een paar keer afspreken wist ik zeker dat ik wat met hem wilde. Ik heb de eerste stap gezet. Ja ik! Na advies van vriendinnen van mij had ik mijn naam zomaar in zijn ping naam gezet en vanaf toen was het officieel, eigenlijk best stom hé maar ook wel ontzettend schattig! Wij kregen eigenlijk al heel snel een relatie. 8 November had hij mij toegevoegd op Facebook en 20 dagen later hadden wij al 'verkering'. Wij waren toen nog maar 17 jaar oud en hadden allebei nooit gedacht dat dit echt voor altijd zou zijn. Nu zijn wij al 3,5 jaar verder en nog steeds super verliefd!

Hoe hebben jij en je partner elkaar ontmoet?

Liefs, Brittany 

Labels:

2 reacties:

Op 28 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

wat een mooi verhaal en super leuk die truien doe jullie dragen!

 
Op 28 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage