<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: The sweet dreams tag

7 april 2015

The sweet dreams tag

Tags, ze zijn erg leuk om in te vullen maar stiekem vind ik het ook erg leuk om tags zelf te bedenken en te maken. Dit is de eerste tag op mijn eigen blog en koos daarom voor een tag die ik zelf heb verzonnen. Deze tag gaat over je slaapkamer, vandaag over mijn slaap kamer dan. Welke kleur is mijn kamer, wat voor soort bed heb ik en wat is mijn lievelings herinnering in mijn kamer? Daar kunnen jullie vandaag allemaal achter komen!

Welk kleur is jouw kamer?
Mijn kamer is voornamelijk wit. Mijn muren zijn wit geschilderd en alle meubels in mijn kamer zijn ook wit. Verder heb ik heel veel roze accenten en details toegevoegd aan mijn kamer omdat roze mijn lievelings kleur is.

Wat voor soort bed heb je?
Ik noem mijn bed altijd een prinsessen bed. Het is een ruime tweepersoons bed en hij ligt ook nog is heerlijk. Mijn bed is helemaal wit en komt van de Ikea. Bij de Ikea hebben zij altijd van die leuke Zweedse namen die ik nooit uit kan spreken maar mijn bed heet in ieder geval Birkeland.

Heb je een televisie in jouw kamer?
Ja, ik heb een televisie in mijn kamer en ik zou denk ik ook niet meer zonder kunnen. Ik kijk vrijwel altijd televisie voordat ik ga slapen omdat ik door televisie eigenlijk best wel moe word, gek hé! Doordat mijn televisie aan het eind van mijn bed staat op een tafel kan ik heerlijk vanuit mijn bed kijken.

Wat is jouw lievelings meubel in jouw kamer?
Pfoe, dit is een lastige vraag! Ik kies denk ik voor mijn kleding kast. Mijn kleding kast is echt mega hoog en er past ontzettend veel in. Moet ook wel want ik heb nogal veel kleren. Mijn kast komt van de Ikea en je kan hem op heel veel verschillende maar vooral leuke manieren indelen. 


Als je één ding aan jouw kamer kon veranderen, wat zou dat zijn?
Een grotere kamer. Nou is mijn kamer niet super klein, eigenlijk past alles echt precies maar toch zou ik willen dat hij groter was. Mijn kamer heeft ook echt van die gekke hoekjes en zou eigenlijk graag gewoon een simpele vierkante kamer willen, volgens mij is dat veel handiger!

Hoe heb jij je muren versierd?
Ik heb een aantal planken in mijn kamer waar allemaal leuke dingen op staan. Ook heb ik een plank waar een kleding rek aan hangt. Ik heb een hele grote foto van mij en mijn vriend op canvas, die heb ik ooit van mijn vriend gekregen, super lief. Ook heb ik een hartvormige sieraden rekje waar ik al mijn ketting aan ophang. Ik wil nog graag ergens leuke foto's ophangen alleen weet ik niet zo goed waar.

Wat is jouw lievelings herinnering in jou slaapkamer?  
Mijn favoriete herinnering was alweer een aantal jaar geleden. Ik was op vakantie geweest en mijn lieve vriend kwam mij ophalen. Ik had last van jetlag dus wij hadden van tevoren al besloten dat wij bij mij zouden slapen. Toen ik eenmaal thuis was en naar mijn kamer ging had mijn vriend overal rozen blaadjes neergelegd in de vorm van een hartje en lieve teksten. Ook had hij twee kussens voor op mijn bed gekocht. He's the best!

Je kan niet slapen zonder.. ?
Een kussen, ook al lig ik alleen op het puntje van mijn kussen. Zonder dekens slapen lukt ook niet, hoe warm ik het ook heb in de zomer, ik moet dekens hebben. Ik slaap ook veel beter als ik naast mijn vriend slaap, ik kan wel zonder hem slapen maar ik slaap natuurlijk veel liever naast hem!

Willen jullie een room tour video zien?

Hierbij tag ik : Justine, Dagmar en Kim. Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden! Ben je niet getaged? Dat maakt niet uit! Voel je vrij om hem ook over te nemen Laat wel een linkje achter in de comments als je hemt hebt ingevuld want dan neem ik zeker even een kijkje!

Liefs, Brittany 

Labels:

2 reacties:

Op 07 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Leuke Tag om te lezen! ben heel benieuwd naar je kamer

 
Op 07 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Mijn kamer is écht bijna af. Dan wil ik snel een room tour video opnemen!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage