<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Review | Mac lipstick Viva Glam Miley Cyrus

2 april 2015

Review | Mac lipstick Viva Glam Miley Cyrus

Vandaag komt mijn eerste MAC lipstick review online. Voor Valentijnsdag kreeg ik van mijn lieve vriend twee prachtige MAC lipsticks die ik graag met jullie wil delen en vandaag laat ik jullie dus de eerste zien. Sommige van jullie weten waarschijnlijk al welke lipstick het is vanwege de verpakking maar als je het nog niet weet lees dan gerust verder. 


Sommige van jullie wisten het waarschijnlijk al of hadden het goed geraden maar het is inderdaad Viva Glam van Miley Cyrus. Viva Glam is opgericht in 1994. Het is een samenwerking tussen MAC, Frank Angelo en Frank Toskan en samen hebben zij de MAC Aids Fund opgericht oftewel Viva Glam. Dit keer was Miley Cyrus aan de beurt om een prachtige lipstick te creĆ«ren en dat is haar zeker gelukt. 

Meestal is zowel het doosje waar de MAC lipstick in komt als de verpakking van de MAC lipstick zwart met wit. Met Viva Glam is dit anders, het doosje bevat nu Miley Cyrus haar handtekening in het rood en de witte accenten van de verpakking van de MAC lipstick zijn nu ook rood. Zo zie je meteen dat het een Viva Glam lipstick is. 

De Viva Glam van Miley Cyrus is een prachtige knal roze kleur. Zelf vind ik het meer een avond kleur, overdag is het een beetje to much. Zoals jullie kunnen zien komt de rode kleur ook weer hier terug en ook Miley Cyrus haar handtekening maar dan nu in het zwart. 

Een swatch van de lipstick kan natuurlijk niet ontbreken bij een review. De lipstick is knal roze met een lichte glans. De glans is wel perfect zo, als er nog meer glans in zat dan was het echt to much geweest maar zo is het precies genoeg. 

Als laatst heb ik nog een foto voor jullie dat ik zelf de lipstick draag. Ik heb de lipstick ernaast gehouden zodat jullie het kunnen vergelijken qua pigmentatie en zoals jullie kunnen zien is het heel erg goed. Ik ben zeer tevreden over deze prachtige MAC lipstick.

Wat vinden jullie van de Viva Glam collectie?

Liefs, Brittany 

Labels:

4 reacties:

Op 02 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Deze kleur staat je echt heel mooi!

 
Op 02 april, 2015 , Blogger Rebecca zei...

Wow, ben het met Manon eens. De kleur staat je onwijs goed!

 
Op 02 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieve Manon!

 
Op 02 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage