<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Review - Mac lipstick Ruby Woo

14 april 2015

Review - Mac lipstick Ruby Woo

Een tijdje geleden konden jullie mijn eerste MAC lipstick review lezen en vandaag komt alweer de tweede online.Van mijn vriend had ik niet één maar twee prachtige MAC lipsticks gekregen voor Valentijnsdag. Mijn vriend ik blijkbaar erg goed in lipsticks uitzoeken want ik ben er erg tevreden over! Benieuwd naar de tweede lipstick die ik heb gekregen? Lees dan snel met mij mee.


Ruby Woo, zo heet de tweede lipstick die ik open maakte. Net zoals alle MAC lipsticks werd ook deze verpakt in de verwachtte zwarte verpakking. Het is misschien niet de meest opvallende verpakking die er bestaat maar toch vind ik hem wat hebben. Het heeft iets chics vind ik. Wat vinden jullie ervan?

De lipstick Ruby Woo heeft een prachtige rode kleur. Deze lipstick geeft een matte finish wat ik zelf erg mooi vind bij donkere kleuren. Omdat de MAC lipsticks zo heerlijk romig zijn kan je ze erg makkelijk aanbrengen, dat is altijd fijn natuurlijk. Nog een plus punt, omdat de lipsticks zo romig zijn drogen ze ook niet uit. Je hebt de hele dag door gladde lippen zonder los hangende velletjes of dat de lipstick in de lijntjes van je mond gaat trekken. 

Hierboven zie je een swatch van de lipstick op mijn pols. De pigmentatie van deze matte lipstick is echt geweldig maar ik had ook niet anders verwacht van MAC. Deze lipstick kan je zowel overdag als 's avonds dragen zolang het bij je outfit past. Deze lipstick gaat ook lekker lang mee op je lippen. Je hoeft hem niet vaak opnieuw aan te brengen.

Ik wilden jullie ook nog even laten zien hoe de lipstick er bij mij uit ziet. Ik ben zeker weten tevreden over het resultaat. Ik vind de kleur erg goed bij mijn huidskleur, haarkleur en oogkleur passen. Good job boyfriend! Deze lipstick kost €19. Mijn vriend heeft ze bij de Douglas gekocht maar je kan ze ook via de Douglas of MAC site bestellen.

Hebben jullie MAC lipsticks? Zo ja, welke raden jullie aan?

Liefs, Brittany

Labels:

4 reacties:

Op 14 april, 2015 , Blogger Bianca zei...

Vind dit een hele mooie kleur maar ben bang dat die voor mij te uitdrogend is. Zelf heb ik een aantal MAC lipsticks en mijn twee favorieten zijn Girl About Town en Captive x

 
Op 14 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Pretty! Deze staat nog op mijn wishlist.

 
Op 14 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wauw deze kleur staat je heel mooi

 
Op 14 april, 2015 , Anonymous José zei...

Hele mooie kleur blijft rood! Hij staat je mooi. :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage