<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: My shoe stash

3 april 2015

My shoe stash

Ik had zoveel schoenen dat ik een schoenen kast nodig had. Ik kocht bij de ikea een heel simpel boeken kast maar toch paste niet al mijn schoenen erin. Ik had geen ruimte meer voor nog een kast in mijn kamer dus ik had maar één optie, ik moest schoenen weggooien. Ik ben echt verliefd op mijn schoenen kast en wil daarom mijn schoenen stash met jullie delen. Lezen jullie met mij mee?


Primark | Macy's | Uwantisell
Love culture | Love culture | Steve Madden | Primark

Op mijn twee bovenste planken staan mijn hakken. Ik draag eigenlijk helemaal niet zo vaak hakken maar toch blijf ik ze kopen. Eigenlijk draag ik alleen hakken met feestjes en soms met verjaardagen. Als ik hakken aan heb voel ik me vrouwlijker en dan ben ik toch nog een stukje langer, dat is altijd fijn! 

Primark | Van Haren
Primark | Amerika | Primark | Old Navy

Op het plankje daaronder heb ik twee korte zwarte laarsjes staan en een Victoria's Secret tas. De Victoria's Secret tas ziet er erg leuk uit maar hij staat er niet alleen voor de sier. In de Victoria's Secret tas zitten al mijn teen slippers. Ik heb heel veel teen slippers weggegooid maar ben al van plan om in de zomer weer heerlijk in te slaan.


Nike | Michael Kors | Primark | Gim-Mix

Ik heb ook nog is een sneaker plankje. Ik had eerst ook heel veel sneakers maar die vond ik allemaal niet meer zo leuk. Ik ben al heel lang opzoek naar nieuwe sneakers maar heb nog niet dé perfecte sneakers gevonden. Ik draag mijn witte Nike Airforce sneakers het meest en het liefst.


Fabs | Macy's | Payless | Sacha
Timberland | Ugg | Ugg | Amsterdam

Als laatst heb ik nog twee plankjes met laarzen. In de winter heb ik zo wat alleen mijn uggs aan en de rest van mijn laarzen meestal in de herfst. Laarzen kunnen zowel onder een broek als een jurk of rok, daarom hou ik zoveel van laarzen. Lekker veel variatie dus!

Zo ziet mijn schoenen kast er helemaal uit. Ik ben erg blij met mijn schoenen kast en vind het erg overzichtelijk. Mijn schoenen kast staat naast mijn kleding kast. Hierdoor kan ik tegelijkertijd mijn outfit en schoenen bij elkaar zoeken. Handig toch?

Waar staan al jullie schoenen?

Liefs, Brittany

Labels:

5 reacties:

Op 03 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooie kast! Wil ook wel een keertje je favorieten van de voorkant zien :)

 
Op 03 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Je hebt heel veel leuke schoenen!

 
Op 03 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Goed idee, ik ga eraan werken.

 
Op 03 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel meis!

 
Op 03 april, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

dat is een goede stash, ik heb zelf een paar sneakers, hakken en een paar laarsjes en slippers!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage